Rangen??
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Rangen??
hallo,
ik wil graag dat als je als Geregistreerde Gebruiker 10 posts hebt gepromoveerd word naar Vip Member.
ik was aan het kijken met Rangen ik had daar een Rang gemaak Vip genaamd en op niet speciaal gezet en dan daar min. posts op 10.
toen d8 ik dat ik dat bij Geregistreerde gebruikers wel ff kon kiezen voor Vip maar niet heus.
ik kan alleen kiezen voor Speciale rangen, maar daar kan je niet het min. posts aangeven
snappen jullie het?
en weet iemand misschien wat ik moet doen?
ik wil graag dat als je als Geregistreerde Gebruiker 10 posts hebt gepromoveerd word naar Vip Member.
ik was aan het kijken met Rangen ik had daar een Rang gemaak Vip genaamd en op niet speciaal gezet en dan daar min. posts op 10.
toen d8 ik dat ik dat bij Geregistreerde gebruikers wel ff kon kiezen voor Vip maar niet heus.
ik kan alleen kiezen voor Speciale rangen, maar daar kan je niet het min. posts aangeven
snappen jullie het?
Re: Rangen??
Maar, een gebruiker wordt automatisch de door jou ingestelde rang (Bij jou 'vip') bij het min. aantal posts (10 bij jou)rohit schreef:hallo,
snappen jullie het?
Daarvoor hoef je niet iemand daarop te zetten, dat gaat automatisch!
Dat is inderdaad niet zo bij speciale rangen, maar nu moet het goedkomen!
Maak anders even een testaccountje aan om het te testen!
Voormalig Support Teamlid
ow is dat zo 
maar het probleem is.
De normale Geregistreerde gebruikers onder de 10 posts, mogen een aantal forums niet zien. totdat ze 10 posts hebben.
hoe regel ik dat?

maar het probleem is.
De normale Geregistreerde gebruikers onder de 10 posts, mogen een aantal forums niet zien. totdat ze 10 posts hebben.
hoe regel ik dat?
Volgens mij is dat alleen mogelijk met Privé groepen, maar dat zal een heleboel moeite kosten!
Misschien is er ook wel een MOD voor maar daar ben ik niet zo in thuis

Dan zul je het moeten gaan doen met de Auto Group MOD. Je voegt met die MOD op basis van de postcount van de gebruiker, de gebruikers toe aan de juiste groepen. Die groepen geef je toegang op de fora die je wil beschermen (en die dus op PRIVATE staan)!

Gelukkig weet ik het wel!10th_user schreef:Volgens mij is dat alleen mogelijk met Privé groepen, maar dat zal een heleboel moeite kosten!

Oke bedankt!Zero Override schreef:Dan zul je het moeten gaan doen met de Auto Group MOD. Je voegt met die MOD op basis van de postcount van de gebruiker, de gebruikers toe aan de juiste groepen. Die groepen geef je toegang op de fora die je wil beschermen (en die dus op PRIVATE staan)!
Gelukkig weet ik het wel!10th_user schreef:Volgens mij is dat alleen mogelijk met Privé groepen, maar dat zal een heleboel moeite kosten!
dat word dus een probleem aangezien ik niet kan modden :S
ik snap er bar weinig van ook al heb ik die wiki doorgelezen
ik snap niet wat ze bedoelen met Inline etc.
Tsja..
Volgens mij kan dit hier & in 3.0 Modificaties
Want hier is het voor Support,
Maar daar gaat het centraal over Mods..
Volgens mij kan dit hier & in 3.0 Modificaties

Want hier is het voor Support,
Maar daar gaat het centraal over Mods..
Als iets niet klopt, gebruik het meld knopje in plaats van een bericht!
- Stef
Kwestie van even opzoeken met een woordenboek?rohit schreef:dat word dus een probleem aangezien ik niet kan modden :S