zoekfunctie doet niet alles

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mr.Stone
Contacteer:

zoekfunctie doet niet alles

Bericht door mr.Stone » 09 jul 2007, 11:27

• Wat is het probleem? Als ik iets opzoek, geeft hij soms dit:
    De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd: dvd
    Je moet minstens 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minstens 3 tekens en maximum 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens.
    Als ik "kim" ingeef, ook 3 letters, dan vind hij het gewoon wel.
    Als ik "jack" ingeef, krijg ik ook die foutmelding, als ik Teri ingeef geen probleem.
    "bauer" wil hij ook niet zoeken :/
    Wanneer ontstond het probleem?Dat weet ik niet, ik denk dat ik in het begin zelfs gewoonweg niet kon zoeken (met phpBB3)
    Adres van je forum: http://www.24fans.be/forum
    Modifications op je forum:Quickreply, bb3portal
    Huidige stijl: Prosilver
    phpBB versie: 3.0.RC3
    Waar is je forum gehost: http://www.1mhosting.nl
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum?Ja geupdate, ge-edit, ... maar niets wat te maken heeft met de zoekfunctie
Het is dus altijd met juist die woorden, dus niet een keer wel, een keer niet, het meeste zoekt hij, maar dus een paar zoals "jack", "bauer", "dvd", ... niet :/

Ik vindt dit wel raar, het is allemaal 3 of meer letters, geen hoofdletterverschil (ik gebruik ze nooit om te zoeken, dus daaraan zal het niet liggen), geen speciale tekens, ...

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe met die woorden ?

ElbertF
Contacteer:

Re: zoekfunctie doet niet alles

Bericht door ElbertF » 09 jul 2007, 11:37

Waarschijnlijk zijn dat woorden die heel veel voorkomen op je forum, volgens mij los je dit op door de zoekmethode op "native" te zetten ipv "mysql" (ACP -> Zoekopties).

Gesloten