tekstweergave é
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
tekstweergave é
Wanneer ik berichten krijg in de mailbox van mijn forum dan wordt het woord "privé" niet goed weergegeven in de onderwerpregel en in de body. In plaats van de é zie ik dan een hokje.
Re: tekstweergave é
Sinds wanneer heb je dat? Ik neem aan dat je gewoon onze vertaling gebruikt?
Sinds het begin. Ik had dat eerst in het forum ook toen ik van "nieuwe berichten" "privé berichten" had gemaakt. Maar toen heb ik voor de é die scriptcode gebruikt die de é goed weergeeft. Maar in de mailnotificaties werkt dat niet omdat die niet met script werken.
In bepaalde coderingen zal é niet werken, en é werkt alleen in HTML. Je zal het bestand moeten opslaan als utf-8 (instelling in je editor) om het goed weer te geven in "plain text".
Ik kan in mijn editor niet opslaan in utf-8. Ik gebruik HTML-Kit en die heeft een hele rij aan extensies, maar niet utf-8.
O wacht even, in notepad kan dat wel.
O wacht even, in notepad kan dat wel.