- Wat is het probleem?Ik klikte op een topic een een subfora toen kreeg ik het onderwerp bestaat niet en toen zijn d enige twee topics in deze subfora verdwenen
Wanneer ontstond het probleem? Net nog
Adres van je forum: http://gamerz-nation.dotbas.net
Modifications op je forum: Geen
Huidige stijl: Brushed Metal
phpBB versie: 3.0.RC1
Waar is je forum gehost:dotbas.net
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee (Subfora was software)
Probleem
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Probleem
Re: Probleem
Ehm hebben gebruikers permissies om eigen berichten te verwijderen/hebben moderators die berichten verwijderd?
Kijk eens in de DB, of ze daar nog staan?
heb effe gekeken bij phpbb_posts heb daarna verkennen geklikt ik mis daar post_id 11 en 13 en 1t/m 8
Het enige wat ik dan nog kan verzinnen, is dat je host misschien een backup terug heeft gezet, zonder jouw mede-weten. Dat is het enige wat nog mogelijk zou zijn, want post verdwijnen echt niet 'zomaar' uit een RC1 van phpBB 3.x, dus ik zou even bij je host informeren!emrulez schreef:heb effe gekeken bij phpbb_posts heb daarna verkennen geklikt ik mis daar post_id 11 en 13 en 1t/m 8

Bas is je host dus, die krijgt een schopje richting dit topic!

- Bas
- Contacteer:
Nope, ik heb niks vaags gedaan met jouw database.
Ook is er niks teruggezet, dus, erg vaag... 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
jah vindt ik ook want ik zag de topic gewoon staan klik erop staat er onderwerp bestaat neit meer en opeens twee topics weg