Extra knop toevoegen bij BBCode

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Mik
Contacteer:

Extra knop toevoegen bij BBCode

Bericht door Mik » 17 jun 2007, 11:21

• Wat is het probleem? Geen probleem, een vraag
    Wanneer ontstond het probleem? Toenet, toen ik op het idee kwam een YouTube knop toe te voegen
    Adres van je forum: http://www.straighthiphop.nl
    Modifications op je forum: Nee
    Huidige stijl: serenity
    phpBB versie: 3.0.RC1
    Waar is je forum gehost: Op internet
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee
Ik wil graag een extra BBCode toevoegen bij het posten van een nieuw bericht, naast de FLASH-knop..
In welke bestand moet ik gaan zoeken? Dat is het enige wat ik wil weten. In welke bestand moet ik het toevoegen?

Salomon

Re: Extra knop toevoegen bij BBCode

Bericht door Salomon » 17 jun 2007, 11:57

Geen template bestand, maar Beheerderspaneel -> Berichten -> BBcodes -> Toevoegen

Mik
Contacteer:

Bericht door Mik » 17 jun 2007, 12:00

Ik heb het over de knoppen, niet over de opties..

Als je goed had gelezen zie je dat ik vraag hoe ik een knop toevoeg bij het posten van een bericht, boven het veld waarin je je bericht typed, en onder het veld waar je je titel invult..

Dus naast de knoppen (B, I, U, Quote, Code, List, List=, [*], Img, URL, Lettergrootte, Letter kleur) wil ik een extra knop toevoegen, zoals jullie de knoppen edit en spoiler hebben toegeveogd

Mik
Contacteer:

Bericht door Mik » 17 jun 2007, 12:02

Ik zie nu trouwens dat het wel kan via Beheerderspaneel, alleen wil ik in plaats van een hokje met tekst erin, een plaatje..

Via waar doe ik dat?

rohit
Contacteer:

Bericht door rohit » 17 jun 2007, 12:43

je mag wel wat aardiger zijn hoor 8-)
hij probeert je tog ook alleen maar te helpen?
En jij mag niet backseat-modereren!
- Zero Override

Salomon

Bericht door Salomon » 17 jun 2007, 13:29

Als je een plaatje wilt zal je redelijk wat aanpassingen moeten doen... Want dat kan niet standaard. (en ook niet alleen in posting_body.html, want dan wordt de bbcode niet geparsed...)

Coen

Bericht door Coen » 18 jun 2007, 09:40

Salomon schreef:Als je een plaatje wilt zal je redelijk wat aanpassingen moeten doen... Want dat kan niet standaard. (en ook niet alleen in posting_body.html, want dan wordt de bbcode niet geparsed...)
Is dit topic nog actueel? Er zijn namelijk wel meer mensen die hier om vragen heb ik gemerkt. Het toevoegen van bb-codes is dan wel simpeler gemaakt, maar het toevoegen van extra buttons daarvoor is nog niet zo moeilijk! ;)

Stef, Elbert, jullie hebben het hier ook gedaan, wellicht kunnen jullie even wat meer er over vertellen? :)

Salomon

Bericht door Salomon » 18 jun 2007, 18:01

Mwah, het lijkt mij dat er nog geen mogelijkheid zit om ipv een knop een afbeelding te zetten... Zal wel een keer een MOD voor komen ;)

Gesloten