Prullenbak?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
rohit
Contacteer:

Prullenbak?

Bericht door rohit » 18 jun 2007, 02:54

Is er ook een prullenbak aanwezig in phpbb?

zou wel handig zijn voor als de moderators iets per ongeluk verwijderen of gewoon dingetjes te controleren.
in ipb kon dit wel zou hier tog ook moete kunnen neem ik aan of moet er een mod aan te pas komen?

Coen

Re: Prullenbak?

Bericht door Coen » 18 jun 2007, 09:48

rohit schreef:Is er ook een prullenbak aanwezig in phpbb?

zou wel handig zijn voor als de moderators iets per ongeluk verwijderen of gewoon dingetjes te controleren.
in ipb kon dit wel zou hier tog ook moete kunnen neem ik aan of moet er een mod aan te pas komen?
Nee, in phpBB 3.x zit er (standaard) geen mogelijkheid om berichten die worden verwijdert, de verplaatsen naar een ander subforum, wat de prullenbak functionaliteit inhoud. Bij mijn weten is er ook nog geen MOD voor phpBB 3.x, die dit mogelijk maakt. Voor phpBB 2.x is die er wel... :(

Wellicht is het een mogelijkheid om met je moderators af te spreken, dat ze nooit meer iets verwijderen, maar alles naar 'de Prullenbak' verplaatsen/splitsen/etc? :)

Gesloten