Geen mogelijkheid tot plaatsen nieuw bericht of reageren

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
bakerzz

Geen mogelijkheid tot plaatsen nieuw bericht of reageren

Bericht door bakerzz » 11 jun 2007, 23:45

• Wat is het probleem? Ik kan met geen mogelijkheid een nieuw bericht posten of reageren op berichten
    Wanneer ontstond het probleem?Geen idee...
    Modifications op je forum:geen
    Huidige stijl:eTech Green
    phpBB versie: 3.0.RC1
Ik heb vandaag mijn forum geupdate naar 3.0 en heb wat zitten stoeien met de permissies. Ik kan nu met geen mogelijkheid (of als moderator/eigenaar/gewone bezoeker die ingelogt is) de afbeelding krijgen waarmee je een nieuw bericht kan plaatsen of kan reageren op andere berichten.

Ik heb alle forums op 'standaard toegang' staan. Hoe kan ik alle permissies weer terugzetten naar de standaard waarden?

Wat is trouwens het verschil tussen onderstaande want ik snap er niets van:
# Forum permissies
# Forum moderators
# Forum permissies gebruikers
# Forum permissies groepen

Met vr. gr.
bakerzz

Coen

Re: Geen mogelijkheid tot plaatsen nieuw bericht of reageren

Bericht door Coen » 13 jun 2007, 09:10

Voor welke groep heb je de permissies op "Standaard toegang" staan?

Je dient in phpBB 3.x ook zelfs de Administrator permissies te geven, voor hij/zij kan posten, let er dus goed op, dat je als Administrator niet standaard alles kunt. :geek:

Gesloten