- Wat is het probleem? Hoe krijg je een template (alleen bij een bepaald subforum) als je een nieuw topic begint? Ik zie zoiets ook bij 3.0 Support, in dit subforum, als ik klik op NIEUWONDERWERP. Zoiets wil ik dadelijk ook inbouwen in mijn nieuwe forum; op dezelfde wijze als dit is gebeurd in dit subforum.
Wanneer ontstond het probleem? Het ontstond doordat ik wil dat spelers op mijn WoW forum efficiënter en duidelijker hun WoW guilds aanprijzen. Het gebruik van templates maakt het voor andere leden duidelijk, die misschien geïnteresseerd zijn.
Adres van je forum: http://www.wowforum.nl/phpbb3
Modifications op je forum: Geen
Huidige stijl: WoW Style 3.0 (afgeleid van Prosilver; dit zal nog verder door mij worden aangepast).
phpBB versie: 3.0.RC1
Waar is je forum gehost: D-Creations.
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nederlands taalpakket geïnstalleerd; forumtaal veranderd in Nederlands; taal van alle gebruikers naar Nederlands gezet.
Een template bij Nieuw Onderwerp
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Een template bij Nieuw Onderwerp
Re: Een template bij Nieuw Onderwerp
Bedankt. Vanavond ga ik dat uitproberen.