Nieuw bericht?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
JochemOnline
Contacteer:

Nieuw bericht?

Bericht door JochemOnline » 06 jun 2007, 19:07

Het schijnt dat met de standaard ProSilver, als ik een nieuw bericht plaats bij een forum, die bij mijn mede beheerder, niet rood word, en dan heb ik het over dat forum icoontje wat er voor staat wat rood word als er iets nieuws is geplaatst.
kan dit mogelijk zijn of is dit gewoon ON-MO-GE-LIJK?

Alexander

Re: Nieuw bericht?

Bericht door Alexander » 06 jun 2007, 20:18

God.

Dit is een stukje waar je even je verstand EN niet afgeleid kan worden. Ik leg het even uit, het kan zijn dat je dit gedaan heb, maar hoefd niet zo te zijn:

Begin,
Je gaat naar de tab algemeen ==> groepen beheer

Dan bij beheerders klik je op leden dan kan je een lid toevoegen, let wel op wat er staat wat je doet moet je geheel zelf weten ATENTIE weet wel wie je de permissie geef, als je niet oplet kan je forum weg gehaald worden.

En even een tip, in je admin kan je ook je db backupen, doe dit geregeld ;) en je krijgt geen problemmen. Hoe doe je dat, zoek eens goed naar een link backup ergens bij logs. Meer zeg ik niet this vrij simpel.
Geen service en support via privé berichtenStuur een bericht

-- Alexander de Jong

JochemOnline
Contacteer:

Bericht door JochemOnline » 07 jun 2007, 14:02

Ik heb het over de icoontjes die voor het forum staan:

Afbeelding
Die worden niet rood bij mijn mede-beheerder als ik een bericht heb geplaatst!

Fridge
Contacteer:

Bericht door Fridge » 07 jun 2007, 15:44

Je mede beheerder moet zijn browser cache eens leegmaken en zijn cookies verwijderen.

Gesloten