Het schijnt dat met de standaard ProSilver, als ik een nieuw bericht plaats bij een forum, die bij mijn mede beheerder, niet rood word, en dan heb ik het over dat forum icoontje wat er voor staat wat rood word als er iets nieuws is geplaatst.
kan dit mogelijk zijn of is dit gewoon ON-MO-GE-LIJK?
Nieuw bericht?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
Re: Nieuw bericht?
God.
Dit is een stukje waar je even je verstand EN niet afgeleid kan worden. Ik leg het even uit, het kan zijn dat je dit gedaan heb, maar hoefd niet zo te zijn:
Begin,
Dan bij beheerders klik je op leden dan kan je een lid toevoegen, let wel op wat er staat wat je doet moet je geheel zelf weten ATENTIE weet wel wie je de permissie geef, als je niet oplet kan je forum weg gehaald worden.
En even een tip, in je admin kan je ook je db backupen, doe dit geregeld
en je krijgt geen problemmen. Hoe doe je dat, zoek eens goed naar een link
Dit is een stukje waar je even je verstand EN niet afgeleid kan worden. Ik leg het even uit, het kan zijn dat je dit gedaan heb, maar hoefd niet zo te zijn:
Begin,
Je gaat naar de tab algemeen ==> groepen beheer
Dan bij beheerders klik je op leden dan kan je een lid toevoegen, let wel op wat er staat wat je doet moet je geheel zelf weten ATENTIE weet wel wie je de permissie geef, als je niet oplet kan je forum weg gehaald worden.
En even een tip, in je admin kan je ook je db backupen, doe dit geregeld

backup
ergens bij logs. Meer zeg ik niet this vrij simpel.-
- Contacteer:
Ik heb het over de icoontjes die voor het forum staan:

Die worden niet rood bij mijn mede-beheerder als ik een bericht heb geplaatst!
Die worden niet rood bij mijn mede-beheerder als ik een bericht heb geplaatst!
• JochemOnline.nl •
Je mede beheerder moet zijn browser cache eens leegmaken en zijn cookies verwijderen.