Ok, we weten dat het rechten-, roles- en groupssysteem in phpBB 3 erg uitgebreid is...
Maar nu vroeg ik me af, is er ene optie om zelf makkelijk te controleren of die rechten kloppen, om bijv, met een druk op de knop jezelf in te loggen onder die ene user?
kan dat? Of is het een kwestie van vragen aan die user of alles naar behoren werkt?
Rechten van gebruiker uittesten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Rechten van gebruiker uittesten
Ja, dat kan. In het profiel van elke gebruiker vind je, als Administrator, een linkje! 

En in ACP zit ook een trace functie waarin je precies kan zien welke permissies hoe is ingesteld.
-
- Contacteer:
Bijvoorbeeld iets in de richting van: 'Beheer deze Gebruiker' waarmee je zeg maar op zijn account zit.
Dit kun je bovenaan het forum weer veranderen naar je eigen permissies
Dit kun je bovenaan het forum weer veranderen naar je eigen permissies

• JochemOnline.nl •
Ik zie het. Uiteraard kan je niet je eigen rechten uittesten, zou zo zinloos zijn.
Inderdaad, want dat kun je uiteraard gewoon als je ingelogd bent onder je eigen gebruikersnaam en wachtwoord!AarClay schreef:Ik zie het. Uiteraard kan je niet je eigen rechten uittesten, zou zo zinloos zijn.

Het zijn de details die het 'm doen!