@@@LET OP MORGEN, HET IS 1 APRIL@@@
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Carlo Claessen
Wat mij leuk lijkt, post hier eens alle grappen waar jullie zijn ingestonken dan!!!
Wat mij leuk lijkt, post hier eens alle grappen waar jullie zijn ingestonken dan!!!
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
Ik ben met deze grap bezig:
We hebben al 5 mailtjes binnen van mensen die mee willen gaan
Kleine uitleg: sinds 1 januari is http://www.heupdysplasie.nl een stichting.Wij ontvingen een uitnodiging om in het tv programma 2 Vandaag met een aantal forummers aanwezig te willen zijn bij opnamen voor een programma over lotgenoten en internet. Men kwam ons op het spoor omdat wij bij de start van de stichting talloze mails hebben verzonden naar zowel medische als hulpverlener sites met het verzoek een link naar heupdysplasie.nl op te willen nemen. Zo zie je maar weer waar dat al niet toe kan leiden
Wie is geinteresseerd om samen met ons naar de opnames te gaan? Stuur vóór morgen 18.00 uur een mail naar info@heupdysplasie.nl. Als we kunnen aangeven hoeveel mensen willen komen worden nadere afspraken over vervoer en tijdstippen gemaakt.
We hebben al 5 mailtjes binnen van mensen die mee willen gaan

http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
ik had gister een gesprek ik m'n msn met een oud klasgenoot die nu concierge is op een school in Drachten.... daar hebben ze gisteren alle leerlingen een potje meegekregen om in te pissen

Dat noem ik pas grappen....Gesprek gisteravond... heb naam veranderd... schreef: [18:44:52] Naam: en dan gaan wij grap uithalen met leerlingen
[18:44:57] Naam: ik hoop dat het lukt
[18:45:35] Naam: morgen moeten klas 2 en 3 een potjes urine mee
nemen naar school voor een onderzoek.
[18:45:43] Naam: maar dat onderzoek bestaat helemaal niet

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Humor idd. 
Een van de trouwste spammers (41.000+ posts) op mijn forum probeerde ons ook nog wat te flikken maar daar vielen er niet veel voor.

Een van de trouwste spammers (41.000+ posts) op mijn forum probeerde ons ook nog wat te flikken maar daar vielen er niet veel voor.

woei, 97.43 per dag gemiddeldmosymuis schreef:Humor idd.

hm.. op school smeerde een leraar ons corvee aan. we probeerde er een 1 april grap van te maken, maar dat lukte helaas niet.
de mediatheekbeheerster was ook ff voor de gek gehouden maar had diegene die haar voor de gek hield daarna weer teruggepakt
en tja, leraren met een briefje achterop, blijkt ook nog steeds "in" te zijn.

de mediatheekbeheerster was ook ff voor de gek gehouden maar had diegene die haar voor de gek hield daarna weer teruggepakt

en tja, leraren met een briefje achterop, blijkt ook nog steeds "in" te zijn.

Tja.. tis heel in die briefjes!
Helaas word niet gezien dat er soms afdelings directeur bijloopt.. en wij hebben nogal een chagerijnige..
Helaas word niet gezien dat er soms afdelings directeur bijloopt.. en wij hebben nogal een chagerijnige..

[+] Isento at DeviantArt