Calender MOD --> PRO <--
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Calender MOD --> PRO <--
iemand hier die calender MOD pro heeft
en wat was je er dan voor kwijt
ik zag net op hun site dat ze Cash willen hebben voor die MOD
post hier wat jij er voor gegeven hebt
en wat was je er dan voor kwijt
ik zag net op hun site dat ze Cash willen hebben voor die MOD
post hier wat jij er voor gegeven hebt
Calendar Mod Pro is nog niet beschikbaar.
http://www.snailsource.com
//edit
er is wel een
http://www.snailsource.com
//edit
er is wel een
Old or current Beta/development versions of Calendar Pro. !! Download at your own risk !!
- Carlo Claessen
http://www.vraag-en-antwoord.nl , daar zijn de proversies geinstalleerd, echter de site is nog in aanbouw en is nog niet af
met versies bedoel ik dus ook de andere versies die snail heeft
laatste wat me wel erg stoort is de opmerking met ondertoon zo van dat kost geld
ja dat kost geld, bekijk de site lees ook waarom het geld kost en wie het krijgt
ik denk niet dat dat in jou planning zit om te doen maar ik kan je wel vertellen het geld gaat naar een goed doel en niet in zijn beurs
met versies bedoel ik dus ook de andere versies die snail heeft
laatste wat me wel erg stoort is de opmerking met ondertoon zo van dat kost geld
ja dat kost geld, bekijk de site lees ook waarom het geld kost en wie het krijgt
ik denk niet dat dat in jou planning zit om te doen maar ik kan je wel vertellen het geld gaat naar een goed doel en niet in zijn beurs
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
moet je eens luisteren
elke gek die constant 60 eu per 2 jaar over heeft voor zijn .NU domein en intotaal 71.40 eu per jaar voor zijn .NL domeinen en dan ook nog 70 eu per jaar kwijt is aan hosting
(lees: ik dus )
zeker niet gaat lopen zeiken over een paar centjes
dus ik zou het zeer op prijs stellen als je je commentaar voortaan beter doordacht en wat politieker brengt
het spijt me als ik nou op uw tenen heb gestaan
vriendelijke groet Snack
elke gek die constant 60 eu per 2 jaar over heeft voor zijn .NU domein en intotaal 71.40 eu per jaar voor zijn .NL domeinen en dan ook nog 70 eu per jaar kwijt is aan hosting
(lees: ik dus )
zeker niet gaat lopen zeiken over een paar centjes
dus ik zou het zeer op prijs stellen als je je commentaar voortaan beter doordacht en wat politieker brengt
het spijt me als ik nou op uw tenen heb gestaan
vriendelijke groet Snack
- Carlo Claessen
het ging me om dit bericht en zeg zelf eerlijk, lees jij geen ondertoon erin, ik denk dat vele dat wel doen, misschien was mijn reply wat impulsief maar ik reageerde erop zoals vele denken dat jij het bedoeldeSnack schreef:jamaar
er zitten extra optie in pro
welke optie weet ik niet
maar ik hou er niet van als mij extra opties achtergehouden worden
mocht je het niet zo bedoelen dan is het mij verder goed
verder kan ik je zeggen dat het de centen waard is en dat de mod erg uitgebreid is, heeft vele functies en is erg comfortabel
zok je niet al die extraas dn is er nog een optie voor een erg uitgebreide kalender maar wel met wat meer buggies erin
http://www.mojavelinux.com/forum/index.php
sccs verder ermee
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
ff scrollen en je had het kunnen zien...carloclaessen schreef: ja dat kost geld, bekijk de site lees ook waarom het geld kost en wie het krijgt
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.