Eigen style

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
mayo
Contacteer:

Eigen style

Bericht door mayo » 26 jan 2004, 15:15

Ik ben een beetje aan het klooien met een eigen style maken, maar ik heb een paar vraagjes:
1. Moet je altijd met SubSilver beginnen?
2. Vanaf wanneer mag je het een 'eigen' style noemen, hoeveel moet je aanpassen zegmaar, voordat je het geen subsilver meer noemt?
3. 'Mag' je images van andere templates gebruiken, of moet je alles helemaal zelf maken? (Om het een eigen naam te geven)

Bvd ;)

Luuk

Bericht door Luuk » 26 jan 2004, 15:35

1. Nee maar dat is wel het handigste. Als je dan iets vraagt geeft men over het algemeen een antwoord op basis van de subSilver template.
2. Er is denk ik geen aantal te noemen, de oude template moet je er niet meer in herkennen.
3. Natuurlijk mag je ook de plaatjes van een andere template gebruiken, maar zelf maken heeft toch de voorkeur. Als je ze van een andere template gebruikt zal ik dat wel vermelden in het copyright!
Afbeelding

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 26 jan 2004, 17:30

@Mayo
1. Nee, maar dit verdient wel meer respect als je dat wel doet. Wanneer mensen het achteraf totaal niet meer terug herkennen als subSilver weet je zeker dat je al het werk zelf hebt gedaan, als je begint op de basis van een template van iemand anders lift je altijd enigzins mee op het werk van een ander.
2. In principe doe je er het beste aan om altijd de copyrights van de originele maker te laten staan, pas als je denkt dat de template zo ver gecustomized is dat hij van jezelf is geworden kan je gaan mailen met de originele maker, of hij het ermee eens is dat zijn credits worden weggehaald.
3. Dat mag officiëel pas als je de nadrukkelijke toestemming van de maker hebt gekregen.

Hier vind je ook wat tips over het gebruik van werk van anderen & de daar bij horende toestemming & copyrights.
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=4434

MarlyNL
Contacteer:

Bericht door MarlyNL » 07 feb 2004, 13:07

Waar kan je een eigen style maken?
ik heb al een site.
[url]http://www.aqua-forum.xs3.com]..:: Marly ::..[/url]

MarlyNL
Contacteer:

Bericht door MarlyNL » 07 feb 2004, 13:07

Waar kan je een eigen style maken?
ik heb al een site.
http://www.aqua-forum.xs3.com

LazyTiger

Bericht door LazyTiger » 07 feb 2004, 17:44

mosymuis schreef:als je begint op de basis van een template van iemand anders lift je altijd enigzins mee op het werk van een ander.
dit heb ik dus gedaan (subice), kwam omdat ik die gewoon standaard op mijn forum had staan en toen kwam er iemand met een idee.
uitgeprobeerd, en toen ben ik dus verder gaan zitten klooien met subice. :lol:

Plaats reactie