de ruimte van de fantazie en meer

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gesloten
pimkanbier
Berichten: 0
Lid geworden op: 10 jan 2014, 01:47

de ruimte van de fantazie en meer

Bericht door pimkanbier » 10 jan 2014, 01:54

mijn excuses voor mijn slechte nederlands ik heb dislectie dus wens u veel suc6
lukt het echt niet zeg het dan aub even in de reacties
denk u wel

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


de ruimte van je fantasie

je fantazie geeft geen limit het kan altijd groeien en laten we zeggen je vantasie. oke nou beeld je in ja?
dat je fantazie is bijvoorbeelt een 2e aarden of een platland is. het kan alles zijn het is wat jij wil dat het is
maar buiten dat kan je ook alles ervan maken wat jij wilt, zoals.. uhm nou ff snel, jij wil vliegen? nou oke
dan vlieg je.
ik mijn fantatie heb ik vaak genoeg gevlogen over de stad waar ik woon dat voelt gewoon zo lekken bij alleen al het inbeelden
VAN DEZE verzinzels.
Maar dat is niet alles want in deze dementie/2e wereld is jou fantatie realletie daar kan je niks in veranderen
tenzij, jij weet hoe, maar dat moet je zelf uit zien tevinden buiten. Dat is ook nog een teorie dat dit niet
alleen
de wereld is waar je fantazie is maar ook al het je gevoel, emoties, expretiesen deze plek is ook waar je heen
gaat als je dood gaat maar dat is een verhaal apart de dood dus dat komt andere keer maar trug naar fantazie
of je het nou wil of niet, tuurijk kan je er voor renne maar dat gaat je niet helpen ik heb nu voor me zelf deze oefening
als ik iets is waar door ik angstig woord dan in me fantazie loop ik naar die angs toe en ga ik er naast zitte ik
doe dit van uit de 3e persoon en probeer alle liefde die ik heb in dat ene geval te steken zo veel liefte dan je het voelt voel de
emotie zie en voel de pracht en praal leef het moment en bednk je zelf nee jij bent neit eng jij bent niet
hier om mij pijn tedoen maar op dat moment maak JIJ er een positief iets van maak het een hond die je leuk
vind uhm een dier die het heel euk vind het blijf altijd hoop zien en vooel je open om het te uiten
hou je neit in geloof me neit doen laat het er uit het zal je helpen rust geven neem nog evende tijd om er over
na te denken en leet het rustig vrij in alle vrede die je kan vinden in je zelf en iedereen
heeft vrede in zicht anders kan het geen haat en angst ontstaan neem
bijvoorbeeld ying&yang goed slecht zonder A an er nooit geen B zijn e brijpt het wel denk ik
maar dit waren mijn woorden deze woorden kwamen van diep in mij, ik dank u wel & wens jullie veel wijshied toe

geef je reactie en voel/denk mee denk u wel voorhet lezen van mijn gevoel

aan alle die dit lezen ik wens u persoonlijk een zijn leven toe en veel blij schap






Groet: Pim Kanbier

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: de ruimte van de fantazie en meer

Bericht door PhilipvD » 10 jan 2014, 10:56

Welkom op phpbB.nl.

Helaas ben ik genoodzaakt je topic te sluiten. Dit forum is weliswaar bedoeld voor onderwerpen die niet met phpBB te maken hebben maar dan moeten deze wel: interessant zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers en voldoen aan de algemene voorwaarden. Jouw topic valt in dit geval buiten de boot.

Mocht je nog vragen hebben dan mag je mij gerust een privébericht sturen.
Gesloten.
- PhilipvD

Gesloten