Contact gegevens YourBB.nl

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gesloten
henkvd
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2013, 23:56

Contact gegevens YourBB.nl

Bericht door henkvd » 03 dec 2013, 00:05

Een vraag met een schijnbaar simpel antwoord, echter alle mails komen terug die ik naar info@yourbb.nl stuur het mail adres is niet meer in gebruik, volgens de volgende tekst:

Delivery Status Notification.
Unable to deliver message to the following recipients :nfo@yourbb.nl

Wijzigen in .be of .eu , mogelijkheden die eik elders vond als mogelijk mail adres geven het zelfde resultaat.

Is er iemand die toevallig bekend is met een werkend mail adres, zou graag een backup hebben, maar op deze manier wordt dat wel heel moeilijk, in het verleden duurde het wel eens een tijdje eer er antwoord was, maar op deze manier komt het zeker nooit.

Denk dat meerdere gebruikers van deze dienst wel op zoek is naar deze info aangezien de laatste weken de performance dramatisch is, dat een ieder nu spijt heeft ooit hier iets opgezet heeft is een zeker feit, alleen daar kom je vaak te laat achter.

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Contact gegevens YourBB.nl

Bericht door Ger » 03 dec 2013, 08:25

Ik snap dat het vervelend is, maar ik ga dit onderwerp toch sluiten. phpBB.nl heeft niets te maken met YourBB.nl en het onderwerp valt dus ook niet in de categorie "interessant voor het overgrote deel van onze gebruikers".

PS: Op dit moment lijkt heel YourBB.nl problemen te hebben, dus wellicht hebben ze last van een storing. Probeer het morgen nog eens, zou ik zeggen.

Gesloten