uitleg

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gesloten
toska
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 jul 2013, 16:48
Locatie: oost-vlaanderen

uitleg

Bericht door toska » 22 nov 2013, 16:29

ik vind deze goede site met vakmensen die hun vakkennis open stellen naar de topic starters toe.
maar er zijn toch zovele ondere andere ik die toch moeite hebben om de uitleg die gegeven word te begrijpen.
is het niet aangeraden om een stappenplan voor te leggen voor hun of mijn probleem?
als er de juiste richtlijnen worden gegeven hoe je juist te werk moet gaan desnoods met screenshots zou het gemakkelijker zijn.bv ik zie hier soms code ........... staan maar je ziet er niet bijstaan waar je deze dient te plaatsen en hoe?
mvg
toska

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: uitleg

Bericht door PhilipvD » 22 nov 2013, 19:48

Beste Toska,

Uit je bericht begrijp ik dat je het soms lastig vindt om supportreacties te begrijpen. Op het moment dat je een antwoord van iemand niet begrijpt, is het aan te raden om dan nog even door te vragen zodat het wel duidelijk voor je is. Iedereen die op phpBB.nl support geeft is bereid om jou goed en duidelijk te helpen, mocht je behoefte hebben aan bijvoorbeeld een screenshot dan zal dat dan ook vaak geen probleem zijn.

Hier laat ik het even bij, aangezien dit onderwerp in mijn ogen niet past binnen de forumregels.
Een nieuw onderwerp moet..: interessant zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers.
Gesloten. Mocht je willen reageren dan mag je mij een PB sturen.
- PhilipvD

Gesloten