Welke BETAALDE host moet ik nemen?

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gesloten
Wendylove
Berichten: 0
Lid geworden op: 17 jun 2013, 17:36

Welke BETAALDE host moet ik nemen?

Bericht door Wendylove » 17 jun 2013, 17:49

Hoi hoi allemaal, ik ben Wendy en ben nieuw hier en ik wil graag op korte termijn een forum beginnen. Nu heb ik geen verstand van het maken van een forum, dus dat wordt een hele uitdaging voor mij.

Ik heb inmiddels begrepen dat ik daarvoor een webhost nodig heb. Geen idee wat dat is, maargoed... Welke kunnen jullie mij aanraden?

Ik wil GEEN GRATIS host. Ik wil er gerust 50 tot 100 Euro per jaar voor betalen. Als het maar een veilige is, geen reclamebalken en er moeten veel foto's op geplaatst kunnen worden via bijv. Imageshack.

Ik weet dat jullie gaan schrijven dat ik op dit forum moet zoeken, maar geloof me, dat heb ik gedaan en wordt niet veel wijzer. En ik heb ook al gekeken bij deze link: viewtopic.php?f=39&t=36047 maar die stamt uit 2007 en gaat vooral over GRATIS hosts. Maar zoals ik al zei, die wil ik niet.

Wie o wie wil mij helpen? Ik zal hier nog vaak komen, want ik zal nog honderden vragen hebben... :D

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Welke BETAALDE host moet ik nemen?

Bericht door David » 17 jun 2013, 17:54

Welkom op phpbb.nl :)

Niet alle berichten uit dat topic stammen uit 2007, lees bijvoorbeeld de meest recente post eens uit dat topic eens door. Je kunt in dat topic ook aangeven welke wensen je hebt en dan zijn er vast en zeker mensen die je een betrouwbare en betaalbare host kunnen aanwijzen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Welke BETAALDE host moet ik nemen?

Bericht door Ger » 17 jun 2013, 18:50

Zie aldaar. :)
Slotje
- Ger

Gesloten