Registreren en een forum vervolgens niet meer bezoeken

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gebruikersavatar
zoef
Berichten: 207
Lid geworden op: 10 jan 2013, 17:30

Re: Registreren en een forum vervolgens niet meer bezoeken

Bericht door zoef » 22 jul 2013, 12:22

Zes stemmen voor, 4 tegen en 2 onthoudingen zeg je. Dat betekent dat er 12 leden zijn. Daarvan heeft de helft dus op jou gestemd en de andere helft niet. Je had dus geen meerderheid en als die er niet is, vind ik het niet zo vreemd dat er dan is besloten om je geen medewerker te laten worden. Dat is niet persoonlijk, dat is gewoon toepassen van de regels van de democratie.

En als daar het echt zo waardeloos is zoals het volgens jouw woorden lijkt, wees dan blij dat je daar weg bent. Een beetje verstandig lid zal jou dan op jouw site best wel weten te vinden. Helemaal als je nog contact hebt met iemand van die site, die vindt dat de stemming daar niet eerlijk is verlopen. Deze persoon zal denk ik ook weten dat jij een eigen site bent begonnen?
Waarom is die dan nog geen lid bij jou geworden? Is dat niet een beetje merkwaardig?

Vr. groet,
zoef
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Registreren en een forum vervolgens niet meer bezoeken

Bericht door Ger » 22 jul 2013, 12:46

Volgens mij heeft dit weinig meer te maken met het originele onderwerp. Het past sowieso niet in:
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
-slotje-
- Ger

Gesloten