Voorstellen en bedanken

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gesloten
-Mieke-
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 jan 2013, 18:53

Voorstellen en bedanken

Bericht door -Mieke- » 26 jan 2013, 07:48

Goedemorgen,
ik heb al een paar berichten geplaatst hier en realiseer me dat ik me niet eens heb voorgesteld. Als ik dit forum ga blijven hosten (wat ik hoop!), zal ik hier toch wel veel langer rond blijven hangen, denk ik. :mrgreen:
Anyway, ik ben Mieke en de trotse eigenaar van www.gewoonmoslim.nl. Ik ben zelf moslim en miste een forum voor 'gewone' moslims, zogezegd. Veel fora hebben een sfeer waar ik me niet fijn bij voel. Het feit dat er op het 'oude' forum (via Installatron :P ) al meteen elf aanmeldingen en tig topis waren in twee dagen, zei me dat er meer behoefte aan is.
Ik ben echter een totale leek op het gebied van fora, zoals al wel duidelijk was, denk ik. :oops: Bij deze wil ik nu al hartelijk dank zeggen aan iedereen die hier het forum onderhoudt. Ik ben echt heel blij met het geduld dat jullie met mij hebben, want ik voel me echt wel een sufferd die steeds dezelfde vragen stelt.
Nogmaals heel erg bedankt!

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: Voorstellen en bedanken

Bericht door PhilipvD » 27 jan 2013, 21:52

Leuk om te horen dat je zo dankbaar bent! :) En natuurlijk: welkom!

Voorsteltopics vallen echter niet onder 'interessant voor het overgrote deel van onze gebruikers' (zie forumregels bovenaan de pagina) en daarom sluit ik je topic. Ik ben er van overtuigd dat je snel wat meer vertrouwd zult raken met phpBB.

Gesloten