Contacteren Yourbb

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
HerrUU
Berichten: 0
Lid geworden op: 09 nov 2011, 13:07

Contacteren Yourbb

Bericht door HerrUU » 09 nov 2011, 13:13

Hallo,

Ik ben een nieuw lid op dit forum. Ik ben de beheerder van http://vlaamsehobbybrouwers.yourbb.be/ en zit met een vraag. Sinds enige tijd wordt mijn forum continue lastiggevallen door spammers. Ik verwijder dagelijks tussen de 10 en 30 accounts die met spam te maken hebben. Ik heb hiervoor Yourbb willen contacteren via het E-mail adres op yourbb.be maar ik krijg hierop geen enkel antwoord.

Weet er iemand hoe ik eventueel met yourbb in contact kan komen?

Alvast bedankt,

HerrUU

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Contacteren Yourbb

Bericht door Paul » 09 nov 2011, 13:20

Wij hebben geen enkel idee, wij hebben geen relatie met yourbb en kunnen je hier ook verder niet mee hebben.

HerrUU
Berichten: 0
Lid geworden op: 09 nov 2011, 13:07

Re: Contacteren Yourbb

Bericht door HerrUU » 15 nov 2011, 14:22

Ik snap dat jullie vanuit phpbb.nl geen enkele verwantschap of dergelijke met yourbb hebben. Maar mijn vraag is eerder aan alle gebruikers gericht. Ik kan me niet inbeelden dat ik de enige ben die hiermee problemen heeft.

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Contacteren Yourbb

Bericht door Ger » 15 nov 2011, 14:42

Aangezien we hier regelmatig vragen tegenkomen zoals die van jou ("iets" vreemds op yourBB en slecht contact) lijkt het antwoord me daarop duidelijk. ;)

Als YourBB echter de meest recente versie van phpBB draait, dan heb je al wel behoorlijk wat handvatten om spambots tegen te gaan. Zie daarvoor deze sticky: viewtopic.php?f=40&t=55696

Plaats reactie