vraagje ivm forum

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
digibeet
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 jan 2010, 15:37

vraagje ivm forum

Bericht door digibeet » 13 jan 2010, 13:12

Hallo allemaal,

Sinds gisteren lid van dit forum en heb nog niet kunnen vinden wat ik zocht. Hieronder mijn verhaal en vraag.

Al een hele poos zit ik op een hondenforum en ben daar ook moderator. Helaas draaien wij op een hele oude versie en wij dames hebben er niet genoeg verstand van om alles te upgraden :oops:
Onze oude webmaster is ermee gestopt omdat het hem helaas aan tijd ontbrak, maar gelukkig hebben we nu iemand gevonden die voor ons alles wil gaan upgraden. Helaas is dit een eenmalig aanbod en heeft deze persoon ook te weinig tijd om ons steeds te helpen met problemen.
Kunnen jullie mij misschien vertellen waar ik terecht kan om het phpbb onder controle te krijgen?
Is er ergens een opleiding te vinden voor phpbb? of is het echt gewoon alles zelf proberen en uitvogelen?

Alvast bedankt voor het antwoorden

Gebruikersavatar
AirWarrior
Berichten: 724
Lid geworden op: 16 jan 2008, 11:31

Re: vraagje ivm forum

Bericht door AirWarrior » 13 jan 2010, 18:16

Ik heb wel een linkje voor naar de wiki van phpbb.Daar is erg veel info te halen/lezen.
http://wiki.phpbb.nl/Hoofdpagina
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: vraagje ivm forum

Bericht door Jim » 13 jan 2010, 19:40

Precies, en mocht je nog een vraag hebben kan je deze altijd op het forum stellen.
Daarbij kan het ook geen kwaad om een test-installatie op te zetten en met wat dingen te spelen. :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

digibeet
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 jan 2010, 15:37

Re: vraagje ivm forum

Bericht door digibeet » 20 jan 2010, 19:38

Thanks, voor de antwoorden, ik ga mij eens verdiepen in de link van wiki

Plaats reactie