Fijne feestdagen
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- AirWarrior
Fijne feestdagen
Ik wil bij deze iedereen hele fijne feestdagen en een goed nieuwjaar wensen.

Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Re: Fijne feestdagen
Bedankt.
Ik wens hierbij ook alvast iedereen een fijne kerst en gelukkig 2010!
Ik wens hierbij ook alvast iedereen een fijne kerst en gelukkig 2010!

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Bedankt!!
Ik wens ook iedereen hele fijne kerstdagen toe, en hopelijk en gelukkig en gezond 2010! En voor oudjaars / nieuwjaars avond doe voorzichtig!!
Groet David
Ik wens ook iedereen hele fijne kerstdagen toe, en hopelijk en gelukkig en gezond 2010! En voor oudjaars / nieuwjaars avond doe voorzichtig!!
Groet David
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Prettige feestdagen en een gelukkig 2010 allemaal! 

Foto heb ik vandaag gemaakt in de tuin.

Fijne feestdagen allemaal!

Fijne kerstdagen almachtige Bertie! 
(Leuk Derk.
)

(Leuk Derk.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Leuk kaartje, ook namens mij iedereen fijne feestdagen.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Ik wil iedereen ook alvast fijne feestdagen wensen. En natuurlijk ook een gelukkig en gezond 2010, dat niet vergeten.
Ik bedank iedereen die me de mail heeft gestuurd over die rattenpis in de lijm van enveloppen, want nu moet ik telkens een natte spons gebruiken bij iedere brief die ik wil dichtplakken.
Ik heb ook geen spaargeld meer, omdat ik alles al heb weggeven aan dat zieke kindje, dat jullie blijkbaar ook allemaal al jaren kennen - en dat al voor de 1.387.258ste keer aan het doodgaan is in het ziekenhuis.
Ik hoef me ook geen zorgen meer te maken over mijn verloren zieltje, want - dankzij jullie - zorgen voortaan 363.214-engeltjes voor mij.
Ik drink ook geen Coca Cola meer, omdat dit geldstukken kan oplossen en harde WC-vlekken verwijdert.
Ik neem ook geen telefoons meer op, want iemand zou mij kunnen vragen om '#198#' in te toetsen, met als gevolg een gepeperde factuur waarop een groot aantal telefoontjes naar o.a. Jamaica, Oeganda, Singapore en Oezbekistan staat vermeld.
Ik heb ook geleerd, dat mijn gebeden alleen verhoord zullen worden als ik mijn e-mails binnen 5 minuten doorstuur naar minstens 7 vrienden en vooraf een wens doe.
Dus, als je dit bericht nu niet doorstuurt naar 144.000 vrienden binnen de volgende 10 minuten, zal een grote vogel op je kop landen, met een acuut diarreeprobleem en zullen alle strontvliegen van de dichtstbijzijnde varkensfokkerij op je rug komen zitten.
Tot in 2010,
Mark
Ik bedank iedereen die me de mail heeft gestuurd over die rattenpis in de lijm van enveloppen, want nu moet ik telkens een natte spons gebruiken bij iedere brief die ik wil dichtplakken.
Ik heb ook geen spaargeld meer, omdat ik alles al heb weggeven aan dat zieke kindje, dat jullie blijkbaar ook allemaal al jaren kennen - en dat al voor de 1.387.258ste keer aan het doodgaan is in het ziekenhuis.
Ik hoef me ook geen zorgen meer te maken over mijn verloren zieltje, want - dankzij jullie - zorgen voortaan 363.214-engeltjes voor mij.
Ik drink ook geen Coca Cola meer, omdat dit geldstukken kan oplossen en harde WC-vlekken verwijdert.
Ik neem ook geen telefoons meer op, want iemand zou mij kunnen vragen om '#198#' in te toetsen, met als gevolg een gepeperde factuur waarop een groot aantal telefoontjes naar o.a. Jamaica, Oeganda, Singapore en Oezbekistan staat vermeld.
Ik heb ook geleerd, dat mijn gebeden alleen verhoord zullen worden als ik mijn e-mails binnen 5 minuten doorstuur naar minstens 7 vrienden en vooraf een wens doe.
Dus, als je dit bericht nu niet doorstuurt naar 144.000 vrienden binnen de volgende 10 minuten, zal een grote vogel op je kop landen, met een acuut diarreeprobleem en zullen alle strontvliegen van de dichtstbijzijnde varkensfokkerij op je rug komen zitten.
Tot in 2010,
Mark
DW# Dutch Warrior Clan
Nederlandstalige Multigaming clan. Minimaal 14 jaar / TS verplicht.
Een van de gezelligste clans van de BENELUX.
Nederlandstalige Multigaming clan. Minimaal 14 jaar / TS verplicht.
Een van de gezelligste clans van de BENELUX.
Ook namens TT fijne feestdagen!!