Off topic

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

@_@

Bericht door Raimon » 27 apr 2008, 15:16

Dark Inca schreef:
paul schreef:En in tegenstelling tot het phpBB.nl vertaalsysteem welke niet correct request_var gebruikt,wat tot sql injection doet leiden, doet de MODDB dat wel gebruiken.
Daarom dat deze ook nog niet publieklijk staat !?

En daarbij sluiten we hopelijk dit hoofdstuk af, anders gaat dit topic er ook aan geloven.
En dan zie je ook dat er hier nooit iets fatsoenlijk off-topic kan gezegd worden zonder elkaar gaan uit te schelden etc.

Aan jullie dus de keuze, ofwel niet zagen, schelden etc ofwel bye bye off-topic
Je snapt niet wat flamen is?
Iemand heeft alleen recht van spreken als hij/zei beter kan coderen.
Flamen is nooit van toepassing hier, ik ga toch ook niet doodleuk zeggen boe zeg wat is dat systeem hier onveilig, zonder enig argument?
DAT IS DOEL BEWUST FLAMEN
Als je een reactie geeft op een flame , "met de flame dat de moddb van phpbb.com onveilig" zou zijn is het geen flame. (bovendien het flamen vat jij zo op, terwijl het eigenlijk geen flame is maargoed)
Echter geef ik een argument met waarom het niet veilig zou zijn, dat zie ik hier niet gebeuren van één van je teammembers.
Je geeft een reactie op een reactie, alleen baseer je jezelf op wat feiten.
Je hebt recht van spreken als je het zelf beter kan, zoniet moet je ook geen leugens gaan vertellen.

Dus flamen is hier niet van toepassing, en hoef je niet te gaan dreigen met een 24u ban.
Het feit gaat er om dat één van je teammembers het leuk vinden om zomaar te gaan roepen dat iets onveilig is, zonder ze uitleg geven van waarom.
Dat noemen we eigenlijk gebruikers die aandacht willen hebben.
Een grapje is leuk, maar zulke reacties vindt ik niks grappigs aan.
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad waarom diegene het zonodig openbaa rmoest zeggen dat de moddb onveilig zou zijn?
Terwijl ze niet eens weten waar ze over praten.
En leg je de weder vraag bij hun, is het ineens flamen?
Hmm beetje vreemd niet waar.

En bovendien kan ik me tijd wel beter gebruiken dan steeds weer op vreemde reacties te reageren!
ajuus!

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: Off topic

Bericht door Stef » 27 apr 2008, 15:35

Heeft iemand enig idee hoelaat Feyenoord - Roda JC begint?

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Re: Off topic

Bericht door Raimon » 27 apr 2008, 15:37

Stef schreef:Heeft iemand enig idee hoelaat Feyenoord - Roda JC begint?
Geen PSV fan :mrgreen:

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: Off topic

Bericht door Stef » 27 apr 2008, 15:44

Raimon schreef:
Stef schreef:Heeft iemand enig idee hoelaat Feyenoord - Roda JC begint?
Geen PSV fan :mrgreen:
Algemeen 'voetbalfan'. ;)

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Re: Off topic

Bericht door Raimon » 27 apr 2008, 15:52

Aha , als ik hier PSV of Ajax zeg krijg ik ze meteen om me oren :D
Maar om 18u begint die, de beker wedstrijd, zou wel cool zijn als Feyenoord hem wint , na 1995 winnen ze dan weer de beker.
Alhoewel Roda JC de afgelopen tijd ook wat hebben laten zien dat ze toch die beker kunnen winnen, ik meen in 1997 en in 2000.

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: Off topic

Bericht door Stef » 27 apr 2008, 15:56

Raimon schreef:Aha , als ik hier PSV of Ajax zeg krijg ik ze meteen om me oren :D
Valt wel mee toch. :geek:
Raimon schreef:Maar om 18u begint die, de beker wedstrijd, zou wel cool zijn als Feyenoord hem wint , na 1995 winnen ze dan weer de beker.
Alhoewel Roda JC de afgelopen tijd ook wat hebben laten zien dat ze toch die beker kunnen winnen, ik meen in 1997 en in 2000.
Klopt inderdaad, ik gun het van Marwijk vooral. :) Maar bedankt voor de info! :D

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Off topic

Bericht door Jim » 27 apr 2008, 16:57

Raimon schreef:Aha , als ik hier PSV of Ajax zeg krijg ik ze meteen om me oren :D
Maar om 18u begint die, de beker wedstrijd, zou wel cool zijn als Feyenoord hem wint , na 1995 winnen ze dan weer de beker.
Alhoewel Roda JC de afgelopen tijd ook wat hebben laten zien dat ze toch die beker kunnen winnen, ik meen in 1997 en in 2000.
Aah, ook bedankt. Heb zin in die wedstrijd! :D
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gebruikersavatar
fulleffect
Berichten: 1052
Lid geworden op: 20 nov 2005, 17:30
Locatie: http://fulleffect.hyves.nl/
Contacteer:

Re: Off topic

Bericht door fulleffect » 27 apr 2008, 17:10

voetbal: 22 maloten die zich dood vervelen en daarom maar als een stel aardappels achter een balletje aanrennen en daarbij ook nog minstens 1 persoon nodig hebben die op een fluitje staat te blazen en af en toe is een gekleurde kaart in de lucht smijt... nog maar niet te spreken van de mensen die het interessant vinden er naar te kijken en na zon "wedstrijd" het nog interessanter vinden met elkaar op de vuist te gaan :mrgreen:

whats the fun? :mrgreen:

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Off topic

Bericht door Jim » 27 apr 2008, 17:52

fulleffect schreef:voetbal: 22 maloten die zich dood vervelen en daarom maar als een stel aardappels achter een balletje aanrennen en daarbij ook nog minstens 1 persoon nodig hebben die op een fluitje staat te blazen en af en toe is een gekleurde kaart in de lucht smijt... nog maar niet te spreken van de mensen die het interessant vinden er naar te kijken en na zon "wedstrijd" het nog interessanter vinden met elkaar op de vuist te gaan :mrgreen:
:lol:

Geen voetbalfan begrijp ik? :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

wimsito
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 jul 2007, 07:27

Re: Off topic

Bericht door wimsito » 27 apr 2008, 18:55

fulleffect schreef:voetbal: 22 maloten die zich dood vervelen en daarom maar als een stel aardappels achter een balletje aanrennen en daarbij ook nog minstens 1 persoon nodig hebben die op een fluitje staat te blazen en af en toe is een gekleurde kaart in de lucht smijt... nog maar niet te spreken van de mensen die het interessant vinden er naar te kijken en na zon "wedstrijd" het nog interessanter vinden met elkaar op de vuist te gaan :mrgreen:

whats the fun? :mrgreen:
Volledig akkoord en briljant verwoord.. Alhoewel het met alle sporten een beetje zo is he?
Tennis
2 mensen met een stuk euhm... ijzer? met erin plastieken vierkantjes die achter een balletje ~ zo groot als een ei, maar dan rond aanlopen om erop te slaan binnen bepaalde lijnen. en iemand in een hoge strandstoel die af en toe eens mag fluiten. En als de bal "buiten" is komt er een hoopje schooljongens/meisjes aangelopen om 'm te pakken en terug te smijten.

Wielrennen
Een hoopje mensen op een fiets die proberen zo snel mogelijk rondjes te rijden. hiervoor soms moeten afstappen voor trapjes (of is dat alleen bij cross?). en een groot hoopje mensen aan de kant die met vlaggen zwaaien en die soms tussen de wielen van de fietsers "steken".

en ga zo maar door.

zijn er trouwens bij voetbal geen 4 scheidsen?

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Off topic

Bericht door Jim » 27 apr 2008, 18:57

Nu ga ik doen alsof ik er alles van weet :ugeek:

Ja, 1 scheidsrechter, 1 assitent scheidrechter en 2 grensrechters. :mrgreen:

Toch?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

wimsito
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 jul 2007, 07:27

Re: Off topic

Bericht door wimsito » 27 apr 2008, 18:58

freak... was nog vergeten dat die 22 malloten er véél te véél geld voor krijgen...

Gebruikersavatar
fulleffect
Berichten: 1052
Lid geworden op: 20 nov 2005, 17:30
Locatie: http://fulleffect.hyves.nl/
Contacteer:

Re: Off topic

Bericht door fulleffect » 27 apr 2008, 19:05

overigens vergeet je bij het tennissen nog het gekreun dat klinkt als of ze klaarkomen :mrgreen: geweldige reclame van kpn was dat altijd!!! haha, jammer dat die niet meer op tv is

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Re: Off topic

Bericht door Raimon » 27 apr 2008, 19:06

Stef schreef:
Raimon schreef:Aha , als ik hier PSV of Ajax zeg krijg ik ze meteen om me oren :D
Valt wel mee toch. :geek:
Raimon schreef:Maar om 18u begint die, de beker wedstrijd, zou wel cool zijn als Feyenoord hem wint , na 1995 winnen ze dan weer de beker.
Alhoewel Roda JC de afgelopen tijd ook wat hebben laten zien dat ze toch die beker kunnen winnen, ik meen in 1997 en in 2000.
Klopt inderdaad, ik gun het van Marwijk vooral. :) Maar bedankt voor de info! :D
En blij met de uitslag Stef ( 2 - 0 ) :D
Deze is daar ook wel voor toepassing, kwam ik tegen op youtube :-P



:D
Laatst gewijzigd door Raimon op 27 apr 2008, 19:48, 2 keer totaal gewijzigd.

BetaDevil
Berichten: 2810
Lid geworden op: 28 mei 2006, 15:27

Re: Off topic

Bericht door BetaDevil » 27 apr 2008, 19:07

wimsito schreef:Tennis
2 mensen met een stuk euhm... ijzer? met erin plastieken vierkantjes die achter een balletje ~ zo groot als een ei, maar dan rond aanlopen om erop te slaan binnen bepaalde lijnen. en iemand in een hoge strandstoel die af en toe eens mag fluiten. En als de bal "buiten" is komt er een hoopje schooljongens/meisjes aangelopen om 'm te pakken en terug te smijten.
Een racket van ijzer?
Plastic vierkantjes?
Een tennisbal zo groot als een ei?

Jij hebt nog nooit tennis van dichtbij bekeken he :ugeek:

Gebruikersavatar
fulleffect
Berichten: 1052
Lid geworden op: 20 nov 2005, 17:30
Locatie: http://fulleffect.hyves.nl/
Contacteer:

Re: Off topic

Bericht door fulleffect » 27 apr 2008, 19:10

BetaDevil schreef:
wimsito schreef:Tennis
2 mensen met een stuk euhm... ijzer? met erin plastieken vierkantjes die achter een balletje ~ zo groot als een ei, maar dan rond aanlopen om erop te slaan binnen bepaalde lijnen. en iemand in een hoge strandstoel die af en toe eens mag fluiten. En als de bal "buiten" is komt er een hoopje schooljongens/meisjes aangelopen om 'm te pakken en terug te smijten.
Een racket van ijzer?
Plastic vierkantjes?
Een tennisbal zo groot als een ei?

Jij hebt nog nooit tennis van dichtbij bekeken he :ugeek:
haha, geniaal opgemerkt :mrgreen:

edit: deze reclame dus:

http://www.youtube.com/watch?v=3rjikEj0ASY
Laatst gewijzigd door fulleffect op 27 apr 2008, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Re: Off topic

Bericht door Raimon » 27 apr 2008, 19:15

Mooi witte reclame.
Gebruik dan deze flash code:

Code: Selecteer alles

[flash=425,355]http://www.youtube.com/v/3rjikEj0ASY&hl=en&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999[/flash]
Wat leidt tot:
Laatst gewijzigd door Raimon op 27 apr 2008, 19:48, 2 keer totaal gewijzigd.

wimsito
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 jul 2007, 07:27

Re: Off topic

Bericht door wimsito » 27 apr 2008, 19:17

BetaDevil schreef:
wimsito schreef:Tennis
2 mensen met een stuk euhm... ijzer? met erin plastieken vierkantjes die achter een balletje ~ zo groot als een ei, maar dan rond aanlopen om erop te slaan binnen bepaalde lijnen. en iemand in een hoge strandstoel die af en toe eens mag fluiten. En als de bal "buiten" is komt er een hoopje schooljongens/meisjes aangelopen om 'm te pakken en terug te smijten.
Een racket van ijzer?
Plastic vierkantjes?
Een tennisbal zo groot als een ei?

Jij hebt nog nooit tennis van dichtbij bekeken he :ugeek:
Heb het 2 jaar gespeeld... kon nog geen bal opslaan :p

Gebruikersavatar
fulleffect
Berichten: 1052
Lid geworden op: 20 nov 2005, 17:30
Locatie: http://fulleffect.hyves.nl/
Contacteer:

Re: Off topic

Bericht door fulleffect » 27 apr 2008, 19:25

thnx raimon voor je snelle hulp :mrgreen:

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: Off topic

Bericht door Stef » 27 apr 2008, 20:07

Raimon schreef:En blij met de uitslag Stef ( 2 - 0 ) :D
Deze is daar ook wel voor toepassing, kwam ik tegen op youtube :-P
Was een aardige wedstrijd, we hebben nu iig. een bondscoach die iets gewonnen heeft het afgelopen jaar.

Gesloten