Niet bereikbaar

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
Miiso
Berichten: 24
Lid geworden op: 02 apr 2003, 13:41
Locatie: enschede
Contacteer:

Niet bereikbaar

Bericht door Miiso » 03 apr 2003, 11:19

Domme domme

Volgens mijn is me webhost een beetje plat, zonder dat ik mail heb gehad oid!! Mijn site is niet te bereiken en de site van de host ook niet!

NU moet ik eerlijk bekennen dat dit mijn eerste host en is het trouwens niet normaal dat de webhosters hun klanten informeren over het offline zijn van een server?

ik baal hier goed van dat is cker, :evil:

zo mijn hart is ook weer opgelucht en nu verder met het bezoeken van al jullie prachtige fora's :lol:

Gebruikersavatar
WebmasterX
Berichten: 197
Lid geworden op: 27 mar 2003, 10:13
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Niet bereikbaar

Bericht door WebmasterX » 03 apr 2003, 15:57

Miiso schreef:Domme domme

Volgens mijn is me webhost een beetje plat, zonder dat ik mail heb gehad oid!! Mijn site is niet te bereiken en de site van de host ook niet!

NU moet ik eerlijk bekennen dat dit mijn eerste host en is het trouwens niet normaal dat de webhosters hun klanten informeren over het offline zijn van een server?

ik baal hier goed van dat is cker, :evil:

zo mijn hart is ook weer opgelucht en nu verder met het bezoeken van al jullie prachtige fora's :lol:
Ok deze vraag kan ik denk ik wel voor je beantwoorden omdat ik zelf bij een hostingprovider gewerkt hebt. Een host doet doorsnee overdag niets aan hun servers tenzij er een storing is. Als er sprake is van een storing lijkt het me logisch dat zij zo snel mogelijk alle storingen oplossen en de technische mensen houden zich alleen daar meebezig. Stel het is een grote storing in het netwerk naar de host toe tja dan heeft e-mailen op dat moment ook niet veel zin omdat zij zelf geen internet hebben ;-).

Normaal gesproken mag je er dus vanuit gaan dat wanneer de host overdag down is dat er een storing is.

WebmasterX

Miiso
Berichten: 24
Lid geworden op: 02 apr 2003, 13:41
Locatie: enschede
Contacteer:

Bericht door Miiso » 03 apr 2003, 16:18

goed, ik was mischien ook een beetje te voorbarig en dit had ik zelf kunnen verzinnen, maja dat krijg je als je met je verkeerde been uit bed stapt! :oops:

uiteindelijk wel goed gekomen en er was idd ene storing :thumb:

Plaats reactie