Wat ik zoek is een programma die het geluid costand nakijkt van de computer en een melding kan geven.
Bijvoorbeeld: Wanneer er een geluid komt van msn dat iemand online is dat dat programma een melding geeft dat iemand online is. Of wanneer er een ontvangen e-mail geluid afspreeld, dat het programma een melding geeft dat er een nieuwe e-mail is.
In deze voobeelden is dat al ingebouwd, maar ik wens het te gebruiken voor andere toepassingen.
Kent iemand zo een programma?
Dank
Programma voor computergeluidherkenning
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Programma voor computergeluidherkenning
Soms denk je dat iemand er niet is,
terwijl hij er niet weg is,
Dieter
Dieter
Re: Programma voor computergeluidherkenning
je bedoelt dat je tegen je pc kunt spreken ?
als je dat niet bedoelt zou het veel simpeler zijn dat je ergens een add-in voor zoekt
want een geluid Herkennen is veeel moeilijker dan een switch/register entry in een of ander script herkennen.
Over welk programma praat je ?
als je dat niet bedoelt zou het veel simpeler zijn dat je ergens een add-in voor zoekt

Over welk programma praat je ?
- Gamemaniak
- Contacteer:
Nee, hij bedoelt geen spraakherkening denk ik, maar als je bijvoorbeeld msn hebt draaien geeft hij toch automatisch al een geluid of een melding? Lijkt mij dus een beetje onnodig om dit dubbel te hebben 

Wanneer een programma dat ene speciale geluid maakt dat er een melding komt die ik kan instellen.
Soms denk je dat iemand er niet is,
Dieter
Dieter