Vraag over toetsenbord

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gesloten
Roofiej0

Vraag over toetsenbord

Bericht door Roofiej0 » 27 okt 2007, 21:54

Jongens, ik heb een vraagje voor BUITEN (ja je hoort het goed) de mooie PhpBB wereld!
Ik heb een probleempje met mijn toetsenbord. Ik wil hem op Nederlands zetten, want als ik nu 'oke' typ en ik wil een streepje op de 'e' dan krijg ik dit 'ok'e'. Kan iemand mij daarmee helpen? EN staat niet in de taakbalk en het lukt me ook niet om die EN (van engels toetsenbord) in de taakbalk te krijgen.
Kan iemand mij helpen?

Alvast Bedankt,
Roofiej0
Ex-Service Teamlid

Bas
Contacteer:

Re: Vraag over toetsenbord

Bericht door Bas » 28 okt 2007, 08:26

Start > Control Panel > Regional and Language Options > Languages > Details > Add > zet Input Language op Dutch (Netherlands) en Keyboard Layout/IME op United States-International. Zet daarna de Default Input Language goed, en verwijder de hele English en het gewone US-keyboard. Sluit verder af met een paar OK's. :)

Als je geen toetsenbord hebt met de US-QWERTY-layout, kun je trouwens ook niet op die manier een accentteken toevoegen.

(en ja, de Language Bar is troep :) )

ElbertF
Contacteer:

Re: Vraag over toetsenbord

Bericht door ElbertF » 28 okt 2007, 09:18

Ik denk dat je daar wel mee geholpen bent, gezien dit onderwerp niet binnen de AO regels valt gooi ik er een slotje op. Anders maar eventjes neuzen op Google als je dat niet al gedaan hebt.

Afbeelding

Gesloten