php site met postsysteem e.d.

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
mr.Stone
Contacteer:

php site met postsysteem e.d.

Bericht door mr.Stone » 15 aug 2007, 18:16

Yow, het is ondertussen eventjes geleden dat ik hier geweest ben maar het is vakantie om te feesten, niet om te scripten ;)

Ik heb wel al een afspraak gemaakt met iemand, ik ga in september een hele site voor hem scripten, maar weet niet goed hoe dit juist aan te pakken :?

Ik moet dus een website hebben waarop gepost kan worden, er zijn 2 mensen die mogen posten (de 2 admins), deze posts worden onderverdeeld in categorieën.
De bezoekers moeten zich kunnen aanmelden en kunnen reageren + raten op posts van de admins, ook hebben de leden een profielpagina (uitgebreider dan bij phpBB, nuja dat gaat ook wel met phpBB) en er moet een forum zijn dat toegankelijk is voor alle leden, deze mogen hier dus zelf posten e.d.

Ik ben van plan dit te doen met phpBB, want daar ken ik het meest van + er is toch een forum nodig.

Maar hoe kan ik dat site systeem realiseren ?

Voorbeeldsites:

biertijd: op deze site ziet u een voorbeeld van de posts, ze staan er met datum, poster en categorie.
IT.org: Op deze website zijn het de leden zelf die posts maken, maar het gaat em erom dat je bij reacties de naam, avatar, rank, ... ziet, en dat als je op de naam klikt, je op de profielpagina terecht komt, ook deze leden zijn gelinkt aan het forum zelf.
Badchix: deze site is de minst belangerijke nu, maar ook daar wordt er gepost door de admins (ook per categorie etc.), en kan er gereageerd en gerate worden door leden.

lifeguard
Contacteer:

Re: php site met postsysteem e.d.

Bericht door lifeguard » 15 aug 2007, 18:41

Bouw een Wordpress om, en koppel je databse daaraan.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Plaats reactie