phpBB.nl mijn complimenten.
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
phpBB.nl mijn complimenten.
Oke, ik weet het is er is een speciaal topic voor dit soort dingen geopend, maar toch maak ik even een nieuwe aan.
Ik zit op heel veel verschillende forums, elk forum heeft zen eigen zweer.
Natuurlijk dat hoort er bij, maar van alle forums waar ik zit vind ik phpBB.nl toch het leuktste en het gezeligste forum op het internet, je word goed geholpen, de beheerders kunnen tegen geintje, dat zie je echter niet overal.
Moderators, zijn hier ook niet streng, maar houden het forum echt gezellig en netjes.
Ik zie hier ook wel pittige discusies en dat maakt het forum ook leuk, nu ook met phpbb @ hyves tja ik vind hyves iets wat niet mooi oogt kwa layout. MIJN zal je er niet zien. Maar ieder zo zen mening.
Support team, ze geven goed support, en het is een zeer goed team.
Vertaal team, ik ben er blij om dat die er zijn, die vrijwillegers die phpbb willen vertalen (al zou ik het doen zie je geheid in elke zin wel een spel fout.). Petje af.
Al met al jongens, jullie verdienen een schoon heids prijs kwa beste online fora's!
of te wel de WARME DOUCHE.
Mijn complimenten gaan uit naar de HELE phpbb NL team, en natuurlijk de gebruikers die zich goed aan de regels houden!
Alexander de Jong.
Ik zit op heel veel verschillende forums, elk forum heeft zen eigen zweer.
Natuurlijk dat hoort er bij, maar van alle forums waar ik zit vind ik phpBB.nl toch het leuktste en het gezeligste forum op het internet, je word goed geholpen, de beheerders kunnen tegen geintje, dat zie je echter niet overal.
Moderators, zijn hier ook niet streng, maar houden het forum echt gezellig en netjes.
Ik zie hier ook wel pittige discusies en dat maakt het forum ook leuk, nu ook met phpbb @ hyves tja ik vind hyves iets wat niet mooi oogt kwa layout. MIJN zal je er niet zien. Maar ieder zo zen mening.
Support team, ze geven goed support, en het is een zeer goed team.
Vertaal team, ik ben er blij om dat die er zijn, die vrijwillegers die phpbb willen vertalen (al zou ik het doen zie je geheid in elke zin wel een spel fout.). Petje af.
Al met al jongens, jullie verdienen een schoon heids prijs kwa beste online fora's!
of te wel de WARME DOUCHE.
Mijn complimenten gaan uit naar de HELE phpbb NL team, en natuurlijk de gebruikers die zich goed aan de regels houden!
Alexander de Jong.
Re: phpBB.nl mijn complimenten.
De beheerders zijn 1 grote grapAlexander schreef:Natuurlijk dat hoort er bij, maar van alle forums waar ik zit vind ik phpBB.nl toch het leuktste en het gezeligste forum op het internet, je word goed geholpen, de beheerders kunnen tegen geintje, dat zie je echter niet overal.

Moderators zijn ook niet de actiefste mensen op dit forum op dit moment, maar dat komt door de vakantie-tijd uiteraard.Alexander schreef:Moderators, zijn hier ook niet streng, maar houden het forum echt gezellig en netjes.
Spel fout moet spelfout zijnAlexander schreef:Vertaal team, ik ben er blij om dat die er zijn, die vrijwillegers die phpbb willen vertalen (al zou ik het doen zie je geheid in elke zin wel een spel fout.). Petje af.

Verder is het wel waar wat je zegt

Alexander schreef:[..] het leuktste en het gezeligste forum op het internet [..]
BetaDevil ik heb de spel fout uhm spelfout in me op genomen en zal het voorkomen 
De beheerders 1 grote grap
Nee, dat klopt niet echt, vooral die elbert is een schat
En voor de rest bedankt voor de buig elbert, ik voel me zeer vereerd.

De beheerders 1 grote grap

Nee, dat klopt niet echt, vooral die elbert is een schat

En voor de rest bedankt voor de buig elbert, ik voel me zeer vereerd.
Ok, de beheerders zijn geen grap. Het zijn 2 ordinaire bots die gemaakt zijn door onze lieve inactieve admin BartVB 

Wijziging: Oops
, ik noemde ze ordinair, nu krijg ik een ban 

Jammer dat ik geen moderator ben, maar over wie heb je het bartVB uhm, ik ken hem niet.
Niemand kent hem, zo inactief is hij, kijk maar bij Medewerkers daar staat hij bovenaan.
100 Berichten in vijf jaar..

:O hij heeft phpbb op de server, kom ik ga hem waker maken, hij weet niet wat hij mist hier.
En even over die 2 bots wie beheerds ze nu?
En even over die 2 bots wie beheerds ze nu?
Ik doe ElbertF, en Jan Marques doet Stef 

-
- Contacteer:
ikkuhAlexander schreef: En even over die 2 bots wie beheerds ze nu?

@ElbertF, waar haal je die smilies van daan? kan je ze niet hier op t forum neerzetten (A)
Zo zo, knappe bots bennen het.
waar kan ik die downloaden?
Mare ik gaat eerst ff the ateam of knightrider kijken
Enne daarna maffen

Mare ik gaat eerst ff the ateam of knightrider kijken

Enne daarna maffen
-
- Contacteer:
Zelf gemaakt, de meeste staan volgens mij op phpBB.com: http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=232620.nickdhnick schreef:@ElbertF, waar haal je die smilies van daan? kan je ze niet hier op t forum neerzetten (A)
404 error tijdens de download daar.
Maja, je kans zelf maken of ff op het prikboord vragen. Elbert heeft toch niks anders te doen
Maja, je kans zelf maken of ff op het prikboord vragen. Elbert heeft toch niks anders te doen

- Jan
- Contacteer:
Hehe, dit is inderdaad echt een hart onder de riem.
Ik denk dat wel wat mensen er zo over denken, maar het is leuk dat soms ook iemand het zegt
Ik denk dat wel wat mensen er zo over denken, maar het is leuk dat soms ook iemand het zegt

Daarom, en dit mag naja moest gezecht worden. En ik heb het gedaan om het echt zo is.
En ja kijk eens naar het forum van phphulp.nl ik ben er wel actief maar ik vind het forum een shagerijnige sweer hebben, dan word je zelf ook niet vrolijk. En dan plaats je precies de zelfde berichten.
Maar hier, hier voel ik me thuis op dit forum gaat iedereen netjes met elkaar om.
Behalve had ik laatst een pm gestuurd naar Daan over hele kleine letters in zen bericht op het prikboord daar was ik het niet zo enorm mee eens. Wat er instond en dan mag je mij gerust kennen, ik spreek hun er op aan, en geef ze tips want betalen plus linkje ja dan vind ik het zo van Als je betaald hoef je geen link te plaatsen maar mag, en dat natuurlijk wel netjes tegen de klant zeggen of als het gratis is een link. Maar dat is weer meer mijn kant ik hou niet zo van kleine letters, ik maak er geen gebruik van.
En ja kijk eens naar het forum van phphulp.nl ik ben er wel actief maar ik vind het forum een shagerijnige sweer hebben, dan word je zelf ook niet vrolijk. En dan plaats je precies de zelfde berichten.
Maar hier, hier voel ik me thuis op dit forum gaat iedereen netjes met elkaar om.
Behalve had ik laatst een pm gestuurd naar Daan over hele kleine letters in zen bericht op het prikboord daar was ik het niet zo enorm mee eens. Wat er instond en dan mag je mij gerust kennen, ik spreek hun er op aan, en geef ze tips want betalen plus linkje ja dan vind ik het zo van Als je betaald hoef je geen link te plaatsen maar mag, en dat natuurlijk wel netjes tegen de klant zeggen of als het gratis is een link. Maar dat is weer meer mijn kant ik hou niet zo van kleine letters, ik maak er geen gebruik van.
Je houd niet van kleine letters?Alexander schreef:Daarom, en dit mag naja moest gezecht worden. En ik heb het gedaan om het echt zo is.
Dan werk je zeker nog niet, of heb je nog nooit ene contract hoeven tekenen?

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Zo vaak contract en ik werk.
Maar ten eerste IK GEBRUIK GEEN KLEINE leters.
Bij een contract zoek ik er naar zo gauw het er is dan bespreek ik het, staat het me niet aan no contract. En ik zeg ook waarom.
Maar ten eerste IK GEBRUIK GEEN KLEINE leters.
Bij een contract zoek ik er naar zo gauw het er is dan bespreek ik het, staat het me niet aan no contract. En ik zeg ook waarom.
Tja... kleine lettertjes zijn best wel leuk