Belangrijk
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Belangrijk
Wil de eigenaar van deze avatar zich even melden in dit topic?

Re: Belangrijk
Hoi
Deze

is van mij, maar deze

toch echt niet
Deze
is van mij, maar deze
toch echt niet

Reageer dan ook niet!
In je begin bericht zie je alleen een rood kruis met afbeelding naast.
Elbert, wanneer je de filename hebt, kan je zoeken zoeken op ftp, daar staat dacht ik als prefix voor de avatarnaam (Wanneer die op jouw ftp staat), vinden welke user_id het is.
Anders kan je altijd nog naar het tweede deel kijken (Voor de prefix), en die in de db opzoeken
Anders kan je altijd nog naar het tweede deel kijken (Voor de prefix), en die in de db opzoeken

Jouw avatar doet het trouwens niet, kun je die even fixen?
Elbert is zo flauw vandaag.ElbertF schreef:Wil de eigenaar van deze avatar zich even melden in dit topic?

Ik ben bloedserieus, voor de eigenaar van de avatar zwaait er wat!
Ok, wat is mijn straf...
Huh, net was ik het nog en als ik bij Voorafgaande berichten kijk ben ik het niet meer
Huh, net was ik het nog en als ik bij Voorafgaande berichten kijk ben ik het niet meer

-
- Contacteer:
Heppie het nog niet door dan...
Log eens uit, en kijk wat je dan krijgt

- MandersOnline
- Contacteer:
De Gast heeft geen Avatar dus krijgt een kruisje in Internet Explorer die je bij Firefox niet ziet staan.Salomon schreef:Heppie het nog niet door dan...
Overigens voel ik me niet geroepen om me te melden

Ik zal het nooit meer doen 

-
- Contacteer:
Nee, die kan ik niet fixen.ElbertF schreef:Jouw avatar doet het trouwens niet, kun je die even fixen?
Inderdaad, in het begin was het lollig, maar nu begin ik zelfs mijn eigen avatar zat te worden!RedH' schreef:deze grap is zooo afgezaagd nu

Ja, ik heb em ge-quote, Paul geeft toe dat hij iets niet kan!paul schreef:Nee, die kan ik niet fixen.

In dit geval, op dis moment, ken het nit. Na (Geloof,n ie skeer), 16 bier, ga ik neo op SSH ;pZero Override schreef:Inderdaad, in het begin was het lollig, maar nu begin ik zelfs mijn eigen avatar zat te worden!RedH' schreef:deze grap is zooo afgezaagd nu
Ja, ik heb em ge-quote, Paul geeft toe dat hij iets niet kan!paul schreef:Nee, die kan ik niet fixen.
16 bier is toch niets man, watjepaul schreef:In dit geval, op dis moment, ken het nit. Na (Geloof,n ie skeer), 16 bier, ga ik neo op SSH ;p