Er zijn een aantal veranderingen bezig, maar waarom word daar zo geheimzinnig over gedaan? Enig communicatie naar buiten is ook wel makkelijk en zeker voor de vaste crew die hier komt.
Er zijn een aantal personen aan het team toegevoegd => zonder aankondiging etc.
Als er al moet veranderen is dat de communicatie naar buiten toe.
Suggestie topic phpBB.nl
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Spambot is momenteel hard bezig met afzoeken van wat een tijd geleden is foutgelopen en probeert dat nu zo snel mogelijk op te lossen. Hij zal wel een aankondiging schrijven wanneer hij denkt het pad te hebben gevonden.
Dat communicatie een, zoniet het grootste werkpunt is zal hem ook wel duidelijk zijn.
//edit
Verder heeft het vertrek van Carlo geen verband met teamleden die terug komen.
Dat communicatie een, zoniet het grootste werkpunt is zal hem ook wel duidelijk zijn.
//edit
Verder heeft het vertrek van Carlo geen verband met teamleden die terug komen.
Ik wil niet voor elke verandering een aankondiging maken, dat doe ik wel als alles op orde is. Je kunt zelf een beetje in de gaten houden wie welke functie heeft gekregen via de gebruikersgroepen.
Brandrus is gestopt als mod, Carlo als beheerder en ook Paul heeft zijn rang ingeleverd. Ik heb Svenn weer aangesteld als mod en ook Stef is gelukkig bereid om me te helpen.
Ik verwijder onderwerpen en berichten waar leden zich negatief uitlaten tegen huidige en oud teamleden. Carlo deed dit nooit maar dit heeft hem uiteindelijk de kop gekost.
Op dit forum zou phpBB centraal moeten staan. Als jullie het ergens niet mee eens zijn, neem dan contact op met mij.
Brandrus is gestopt als mod, Carlo als beheerder en ook Paul heeft zijn rang ingeleverd. Ik heb Svenn weer aangesteld als mod en ook Stef is gelukkig bereid om me te helpen.
Ik verwijder onderwerpen en berichten waar leden zich negatief uitlaten tegen huidige en oud teamleden. Carlo deed dit nooit maar dit heeft hem uiteindelijk de kop gekost.
Op dit forum zou phpBB centraal moeten staan. Als jullie het ergens niet mee eens zijn, neem dan contact op met mij.