Roelors Mening over Wiki

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Bertie

Bericht door Bertie » 14 feb 2007, 17:28

paul schreef:Je had het article zeker niet gelezen raimon? :)
Mijn naam moest er zeker ook bij genoemd worden :P!
En heb wel mee gekregen dat meneer roelor zijn aktiviteiten er op zet, wat echter niet de bedoeling is.
En snap je reactie ook wel PAUL :P!
het moet echt phpBB gerelateerd zijn :)!

roelor
Berichten: 93
Lid geworden op: 01 okt 2006, 17:41

Bericht door roelor » 14 feb 2007, 17:35

dat was die eerste jah ik geef toe die was fout maar die tweede gaat over waarom je phpbb zou gebruiken...

Bertie

Bericht door Bertie » 14 feb 2007, 17:36

roelor schreef:dat was die eerste jah ik geef toe die was fout maar die tweede gaat over waarom je phpbb zou gebruiken...
De mensen die op een support forum komen weten al waarom phpBB fijn is , daar hoef je toch geen artikel voor aan te maken ;)

roelor
Berichten: 93
Lid geworden op: 01 okt 2006, 17:41

Bericht door roelor » 14 feb 2007, 17:37

maar mensen die gewoon kijken ? Ps Zo lief dat jullie een topic hebben gemaakt... maar mijn mening wow! waar dan.. ik kan em namelijk niet vinden

Bertie

Bericht door Bertie » 14 feb 2007, 17:40

Ja maar die mensen die kijken weten al waarom en wat de voordelen van phpBB zijn ;)
Opensource, en de aanpas mogelijkheden etc ;)
roelor schreef:maar mensen die gewoon kijken ? Ps Zo lief dat jullie een topic hebben gemaakt... maar mijn mening wow! waar dan.. ik kan em namelijk niet vinden
ja we zijn allemaal super lief en vooral Brandsrus omdat ie het gesplit heeft :D!

roelor
Berichten: 93
Lid geworden op: 01 okt 2006, 17:41

Bericht door roelor » 14 feb 2007, 17:45

en zo´n toepasselijke naam heeft gegeven :roll: .

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 14 feb 2007, 17:45

roelor schreef:dat was die eerste jah ik geef toe die was fout maar die tweede gaat over waarom je phpbb zou gebruiken...
Zoals ik al zei, er stonden geen voor en geen nadeel over phpbb echt in.
_<>-<>_ schreef:Ja maar die mensen die kijken weten al waarom en wat de voordelen van phpBB zijn ;)
Opensource, en de aanpas mogelijkheden etc ;)
roelor schreef:maar mensen die gewoon kijken ? Ps Zo lief dat jullie een topic hebben gemaakt... maar mijn mening wow! waar dan.. ik kan em namelijk niet vinden
ja we zijn allemaal super lief en vooral Brandsrus omdat ie het gesplit heeft :D!
aardig he, had ik gevraag :P

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Bericht door Bee » 14 feb 2007, 17:51

Beste roelor,

Ten eerste is het geen goed idee om te gaan schelden tegen andere gebruikers, daarmee maak je jezelf absoluut niet populair (volgens mij was je dat helaas ook al niet echt).

Het tweede punt is dat je schrijfkwaliteit redelijk deprimerend zijn te noemen, tenzij je echt dyslectisch bent, kan ik gerust zeggen dat het eigenlijk een onleesbare lap tekst wordt zonder goede interpunctie en grammatica. Op het gebied van spelling valt het dan wel weer mee, dus ik zou het eerder gewoon luiheid noemen.

Het laatste punt is dat je artikel weinig waardevolle informatie bevat. Open source is natuurlijk wel een voordeel, maar het gebruik van tabellen is nu niet meteen een nadeel, en zijn ook heel erg moeilijk tegen elkaar af te wegen, vind je niet :wink:

Ik denk dus dat je je beter over iets anders druk kan gaan maken, bijvoorbeeld die kapotte lantaarnpaal op de hoek van de straat.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gebruikersavatar
brandsrus
Berichten: 1966
Lid geworden op: 01 jul 2005, 19:38
Locatie: r. Лeувapдeн
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 14 feb 2007, 18:05

Ik heb het topic een kans gegeven maar het loopt uit de hand. Alles is eigenlijk al gezegd en daarom rijp voor een slotje.

Gesloten