Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
sukkelaap
Bericht
door sukkelaap » 02 feb 2007, 17:32
Ik krijg de volgende fout:
Code: Selecteer alles
SERVER,$this->USERNAME,$this->PASSWORD); if ((!$conn) || (!mysql_select_db($this->DATABASE,$conn))) { $this->MSG = "\r\n" . "Unable to connect to database - " . date('H:i:s'); echo $this->MSG; return false; } else { $this->CONNECTION = $conn; // $this->MSG = "\r\n" . "Open connection to database - " . date('H:i:s'); // echo $this->MSG; return true; } } ############################ # Function: close database ############################ function close_db () { if(mysql_close($this->CONNECTION)) { //echo"sl"; } } ####################################################### # Function: vraag (Query array[row][fieldname/fieldindex]) ####################################################### function vraag($sql) { if(!$this->open_db()) { return false; exit; } if ((empty($sql))) { $this->MSG = "\r\n" . "SQL Statement is null or not a SELECT - " . date('H:i:s'); echo $this->MSG; return false; } else { $results = @mysql_db_query($this->DATABASE,$sql); if ((!$results) || (empty($results))) { $this->MSG = "\r\n" . mysql_error()." - " . date('H:i:s'); echo $this->MSG; return false; } else { $i = 0; $data = array(); while($row = mysql_fetch_array($results,MYSQL_ASSOC)) { $ii = 0; while(list($myVariableName,$sqlFieldName)=each($row)) { $data[$i][$myVariableName] = $sqlFieldName; } $i++; $ii++; } mysql_free_result($results); return $data; } } }# einde Function vraag }# einde class database ?>
Waar zou ik het probleem hiervan kunnen vinden? In welk bestand?
-
Carlo Claessen
Bericht
door Carlo Claessen » 02 feb 2007, 18:36
klinkt niet als phpbb????
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
-
Aeolus
Bericht
door Aeolus » 02 feb 2007, 18:39
@topicstarter ; Gelieve de supporttemplate even volledig in te vullen. Die is er natuurlijk niet voor niets

-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 03 feb 2007, 10:27
het zou mss handig zijn als je tabs/enters gebruikt en ons verteld wat de error is

-
Ramon Fincken
-
Contacteer:
Bericht
door Ramon Fincken » 03 feb 2007, 16:47
leuke php code
staat ie niet toevallig in een template of is er iets tevroeg gesloten in je php bestand?
-
sukkelaap
Bericht
door sukkelaap » 19 feb 2007, 20:44
Dit is de code die op het scherm wordt weergegeven. Ook zonder enters.
En er zit inderdaad vast ergens een fout in het script, waardoor dit op de pagina wordt geprint. Maar ik heb geen flauw idee in welk bestand dit moet staan.
Ik heb er wel heel wat mods op geinstaleerd, maar de website heeft altijd gewerkt, totdat ik nu na een half jaar dit script opnieuw oproep.
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 19 feb 2007, 20:52
ben je mss
vergeten bovenaan het bestand ?