Ik kan natuurlijk niet in de portomonnee van de topicstarter kijken, maar ik krijg weleens het idee dat mensen de kosten van een betaalde host overschatten. Je kunt al betrouwbaar een website inclusief forum laten hosten voor €6 per maand. (uniserver, misschien is er nog wel goedkoper)
Als je bedenkt wat je ervoor terugkrijgt zoals de verschillende services van die host. Maar ook een reclamevrij forum met ftp toegang.
En dat forum kun je dan helemaal aanpassen met je eigen template of met welke mod je maar wil. Misschien een overweging waard?
Waarom gratis hosten?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- Contacteer:
Ik heb twee hosts (voor 2 verschillende sites) die rond de 3 euro per maand kosten en daar ben ik goed tevreden over (inclusief domein-registratie). De ene geeft meer bandbreedte en harddisk-ruimte, en de andere iets betere service bij problemen. Maar beiden doen wat ze beloven.
Het hoeft dus niet zo duur te zijn, maar goed rondkijken (shoppen) is zeker geen slecht idee, anders krijgt/heeft Paul gelijk...
Het hoeft dus niet zo duur te zijn, maar goed rondkijken (shoppen) is zeker geen slecht idee, anders krijgt/heeft Paul gelijk...

- Ramon Fincken
- Contacteer:
Dank, jantaxi. Gaan we onthouden en even nu doen 
Ik splits niet zovaak en dacht dat iedereen een email kreeg bij een nieuwe post van iemand

Ik splits niet zovaak en dacht dat iedereen een email kreeg bij een nieuwe post van iemand

Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com