Met nog wat uren te gaan, wens ik nogmaals iedereen een geweldig goed, sportief, gezellig, feestelijk, Olympisch en bovendien een gelukkig 2007.

Kijk uit met het vuurwerk, drink niet teveel en morgen allemaal weer netjes supporten.

Bij familie, niet veel denk ik , dan heb ik tijd om over wat dingen na te denkenGiganerd schreef: Wat gaan jullie doen met de jaarwisseling?
Ik hoop dat je dat niet serieus meent? Heb je OOIT wel is iemand gezien die een vuurpijl tegen zijn been was ontploft? Wanneer je dat namelijk wel had gezien, dan zou je er niet eens aan denken om dit te zeggen!nickdhnick schreef: maar om 12 uur lekker vuurwerk afstekenvuurpijlen vanaf het balkon naar beneden richten (op mensen) is wel leuk voor vermaak
![]()
NEE natuurlijk niet gek... weet je hoe lullig dat is mensen expres verwonden... en vuurwerk doet pijn :S als je geraakt wordtpaul schreef:Ik hoop dat je dat niet serieus meent? Heb je OOIT wel is iemand gezien die een vuurpijl tegen zijn been was ontploft? Wanneer je dat namelijk wel had gezien, dan zou je er niet eens aan denken om dit te zeggen!nickdhnick schreef: maar om 12 uur lekker vuurwerk afstekenvuurpijlen vanaf het balkon naar beneden richten (op mensen) is wel leuk voor vermaak
![]()
Dat doet wel meer als pijn hoornickdhnick schreef:NEE natuurlijk niet gek... weet je hoe lullig dat is mensen expres verwonden... en vuurwerk doet pijn :S als je geraakt wordtpaul schreef:Ik hoop dat je dat niet serieus meent? Heb je OOIT wel is iemand gezien die een vuurpijl tegen zijn been was ontploft? Wanneer je dat namelijk wel had gezien, dan zou je er niet eens aan denken om dit te zeggen!nickdhnick schreef: maar om 12 uur lekker vuurwerk afstekenvuurpijlen vanaf het balkon naar beneden richten (op mensen) is wel leuk voor vermaak
![]()