Ik was toch al niet erg gehecht aan dat account.. ik gebruikte het alleen maar voor schijfopslag zoals je dus ziet... maar nou zoek ik een host die dit wel toestaat... weet iemand er eentje?Beste Tripod Member,
Om de kwaliteit van de Tripod service te kunnen garanderen, hebben we
besloten om de toegang tot je website http:///podium4/ te sluiten
vanwege de volgende reden: Bestandsopslag .
Je hebt de komende 3 maanden toegang tot je site via WebFTP of andere
FTP software, om belangrijke bestanden op te slaan. Na deze periode heb
je geen toegang meer tot je site, noch via browser, noch via FTP.
Het Lycos Tripod team
Gezocht: host met minimaal 25 mB voor schijfopslag
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gezocht: host met minimaal 25 mB voor schijfopslag
Haha lol... ik kreeg vanochtend dit mailtje van lycos:
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
vooral zip bestanden die er ongeveer een dag of drie op blijven staan... met daarin vooral dingen voor m'n site die andere mensen niet mogen zien ... maar dat is wel te doen met chmod....
DB-backup bijvoorbeeld.... ongeveer 8 MB per keer...
DB-backup bijvoorbeeld.... ongeveer 8 MB per keer...
Je had toch betaalde hosting? Kun je daar niet een paar extra mb's regelen?
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
nou ja betaalde hosting.... ik heb samen met m'n buurjongen een eigen server... de bestanden die daar opstaan hoeven natuurlijk zelden te worden gebackupd.. alleen de mysql db's wel...headout schreef:Je had toch betaalde hosting? Kun je daar niet een paar extra mb's regelen?
nu kun je natuurlijk zeggen van brand ze op een cd rw en.... er zit dus geen brander in die server en als we dat ding snel willen houden zetten we dat er ook niet op.... staat nu bijna geen software op en is nog echt heel erg snel voor 'n pentium 600mhz... Nu haal ik met m'n eigen pc gewoon een backup op door effe te netwerken met de server ....
Nu heb ik alleen iets geleerd: vorig jaar crashte de hd van m'n eigen pc en was ik de backup dus kwijt.... door geklooi met de garantie van die hd had ik twee weken geen hd dus geen pc en dus ook geen backup gemaakt.... ik ben in die tijd nog wel 'ns bang geweest dat die server op een zonninge zaterdag ochtend het lootje zal leggen...
Daardoor kwam ik op het grappige idee om backup's te uploaden naar lycos en de map waar in die backup gegooit werden chmodden zodat ze niet meer bereikbaar waren....