Ik weet het beter @ phpBB.nl

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gebruikersavatar
Carlo Claessen
Berichten: 1280
Lid geworden op: 02 jul 2005, 14:05

Ik weet het beter @ phpBB.nl

Bericht door Carlo Claessen » 22 okt 2006, 22:26

Na geruime tijd gevolgd te hebben en niet te veel gereageerd te hebben wil ik dit bericht toch eens openen.

Er is duidelijk veel indirecte communicatie en commentaar op het team.

Je kunt dit op diverse manieren oplossen, dit lijkt mij uiteindelijk een van de betere.

Toch een paar regels graag hier die voor dit topic gelden.

Er worden geen directe verwijzingen gedaan na personen direct, dus ook geen namen of speletjes die na een naam toespelen!

We spreken in deze topic over de term het team en niet over bijvoorbeeld carlo is zus of carlo is zo.

Er worden geen verwijzingen gemaakt na berichten die zijn gemodereerd of bewerkt of iets in die trand, totaal geen bericht koppelingen of verwijzingen dus.

Het verhaal van maar ik mag hem niet helemaal word hier gewoon genegeerd, we praten algemeen ds niet in een persoonsvorm.

Is er een persoonsgebonden issue dan kun je via PB een bericht sturen na MIJ of STEF, de personen verantwoordelijk voor het reilen en zeilen dus.

Alle Prive berichten worden eerst door Stef en Mij in behandeling genomen ongeacht wat het is, wie het is of hoe het is, tevens zullen alle berichten tenzij logische verklaringen aanwezig zijn, alle berichten ook besproken worden door het gehele team.

Suggesties en opmerkingen zijn welkom, maak er echter geen discussie portaal van in dit onderwerp, betreffende berichten worden verwijderd en na dode berichten hemel verstuurd.

Kortom, we laten jullie nu eens spugen wat jullie beter weten en denken dat beter kan, vergal deze topic dus niet en houd jullie aan de regels.


Grtz Carlo

Oh ja eer ik het vergeet, het alom beruchte ABC is niet ter discussie nu.
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Gebruikersavatar
Ramon Fincken
Berichten: 2552
Lid geworden op: 27 nov 2005, 23:15
Locatie: Diemen
Contacteer:

Bericht door Ramon Fincken » 22 okt 2006, 23:17

Ik weet wel iets...


Je ziet vaak dat iemand een mod of andere download niet kan vinden.
Ongeacht of ie gezocht heeft...

Ik zie dan dat mensen ( ook team-leden ) vaak de directe link geven.
Ik denk dat het beter is om een link naar bv het google resultaat te geven
zoals:
http://www.google.com/search?hl=en&q=Av ... gle+Search
of
http://david.smigit.com/mdd/?keyword=su ... opment=yes

daarmee zijn mensen beter geholpen deze keer en voor de volgende keer zien ze zelf dat die links ze kunnen helpen.

Hoop dat t helpt..
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!

Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Bericht door Raimon » 23 okt 2006, 09:22

Nou het kan beter als er mensen geen antwoord weten, dat ze beter hun mond kunnen houden.

@ Ramon ze bedoelen hier het comment op het team lijkt me zo, wat hier toch een isseu is.
dat ze er moeten van spugen, waarom denk je dat iedereen hier klaar mee is ;).
Ik heb hier toch al eens me boekje over open gedaan, of krijg ik nu een Ban?

Nu doe ik mij boekje open, ik wordt stront ziek van de support die somige mensen geven, met belachelijke antwoorden.
Zelfs wat moderators doen die beter moeten weten!
Geen antwoord geen bericht, maar sommige mensen zijn hier bericht geil.
Wordt nauwelijks geluisterd naar de mede mens.

Luister nou eens naar de gebruikers en niet het team!, dat heb ik al duidzende keren gezegt.
Zo verknoei je de dutch community, waar ik gruwelijk van baal!
PhpBB moet gaan, liefde voor phpBB moet er zijn ;)
Maar dat mis ik duidelijk jammer maar helaas.

Nu zal ik wel weer de zondebok zijn omdat ik mijn mening en wat de praktijk uitstaat.
Doe hier wat mee.
Luister naar de gebruikers, en zorg eens dat een mod zich niet post geil moet opstellen.

Sorry dat het zo moet gaan, om zulke reden ben ik ook niet meer actief.
De sfeer is erug weg hier, sorry maar ik vindt dit heel slecht.
Vooral voor de communty voor phpBB.

We streven toch naar een goede community, doe dan wat met deze kritiek, opbouwende kritiek.

Dit is niet om iemand te beledigen of wat, jullie vroegen om suggesties nou dan krijgen jullie die.
En ja "ik" mag mijn mening uiten.
Volgens het strafwettelijkboek, regel nummer weten?

Met andere woorden ik baal ervan!! regel het los het op , hoe ik denk dat jullie dat beter weten toch?

Kortom het zijn niet allemaal slechte dingen, maar het jammere is dat er weinig Moderators aktief zijn, de goede dingne zijn e rook de handleiding.
Tja over de support weet ik niet.

Kortom zorg dat iedereen zich aan de regels houden en dat ze er geen macht positie aan over houden.

Ik wou de dutch communtie een warm hard toe dragen, maar dat wordt me niet gegunt hoor :(

Dus wat beter kan, meer Moderators actief, en ook als de mdoerators het antwoord niet weten laat ze dan stil houden svp!
Niet idereen kan wat weten, maar ga dan niet godachtig doen, met ik weet het en ik antwoord.
Iedereen kan fouten maken nobody is perfect, dat weet ik donders goed. ;)

Ik moest natuurlijk wel waarom wat beter kan ter informatie stellen.
Daarom deze lange tekst , sorry daarvoor.
Maar ik hoop dat ik mijn punt wat "ik" vindt wat beter vind duidelijk heb gemaakt.

Met Vriendelijke Groet;
Raimon :thumb:

Btw: en ja het geldt nog steeds, ik wil nog steeds graag helpen om phpBB (NL) communty beter te maken.
Maar dat was allanger bekend :) , Anders zal Bertie boos worden ))

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Derky » 23 okt 2006, 09:36

Van het gehele team zijn Svennson en Stef als enigste actief in het geven van support. :(

Terwijl het toch een aardige lijst is op dit moment:

Gebruikersnaam - Rank
BartVB - Administrator
Stef - Administrator
Carlo Claessen - Administrator
DaMnNaTiOn - Moderator
Nymphy - Moderator
WebSiteNet - Moderator
svennson - Moderator
Spambot - Moderator

Hey DoubleJ is ook ineens weg.

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 23 okt 2006, 14:13

Bart is niet iemand die zich bemoeit met de inhoud van phpBB.nl. Hij verzorgt de hosting, geeft ons af en toe advies en informatie. Straks met phpBB3 zal hier duidelijk in komen. Net als met veel dingen, maar daar zijn wij achter de schermen druk mee bezig.

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Bericht door Raimon » 23 okt 2006, 14:14

Stef schreef:Bart is niet iemand die zich bemoeit met de inhoud van phpBB.nl. Hij verzorgt de hosting, geeft ons af en toe advies en informatie. Straks met phpBB3 zal hier duidelijk in komen. Net als met veel dingen, maar daar zijn wij achter de schermen druk mee bezig.

en de rest dan? hoeven die zich er ook niet meer mee te bemoeien?
Sorry hoor, jammer dat het zo moet gaan, jammer dat phpBB niet geliefd hier wordt :(

Of te wel waar is het liefde voor het vak, hobby, doel?
Je kan toch niet zeggen dat alle MODs te druk zijn om support te geven.

note:
Groepsomschrijving: De moderators zorgen ervoor dat alles goed verloopt en zorgen voor support.
En even dit het is geen aanval, maar meer tips, we gaan toch allemaal voor een goede dutch phpBB community of niet?
Maar goed ik zal nu wel het stoute boefje zijn, omdat ik wat erover zeg.

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 23 okt 2006, 14:18

phpBB != een vak, phpBB.nl wordt gerund door vrijwilligers die niet altijd elke dag van de maand tijd hebben om online te zijn. We weten van iedereen wáárom ze niet altijd online kunnen zijn en daar hebben ze allemaal gegronde reden voor. Dat we nu maar met 2, 3 deze tijd online zijn is gewoon pech.
Raimon schreef:Sorry hoor, jammer dat het zo moet gaan, jammer dat phpBB niet geliefd hier wordt :(
:roll:

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Bericht door Raimon » 23 okt 2006, 14:23

Stef schreef:phpBB != een vak, phpBB.nl wordt gerund door vrijwilligers die niet altijd elke dag van de maand tijd hebben om online te zijn. We weten van iedereen wáárom ze niet altijd online kunnen zijn en daar hebben ze allemaal gegronde reden voor. Dat we nu maar met 2, 3 deze tijd online zijn is gewoon pech.
Raimon schreef:Sorry hoor, jammer dat het zo moet gaan, jammer dat phpBB niet geliefd hier wordt :(
:roll:
Ja dus die vrijwilligers kunnen nooit online zijn :roll: , nooit antwoord geven nooit moderen.
En over liefde dat onbreekt voor phpBB als ik het zo zie, even realistisch zijn.
Maar jammer dat het zo moet gaan :)

Ja de reden intresseert me ook niet, stel dan eens mods aan die wel online kunnen zijn.
Snap je niet dat dit ten slechte komt van phpBB?

Paul is de inigste hier die fatsoenlijke support afgeeft, voor de rest niemand en echt niemand.
Sorry hoor maar dat gaat er niet in, dat de helft van de MODs inactief kunne zijn.
Tuurlijk kan het een reden zijn, maar zorg dan dat er support blijft.
We mogen Paul wel dankbaar zijn dat ie dit doet!
Laatst gewijzigd door Raimon op 23 okt 2006, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 23 okt 2006, 14:26

Op dit moment kunnen deze moderators niet online zijn, ik heb het er niet over dat ze continu niet online kunnen zijn.

Verder als ik iets mag brengen, ik mis het respect, het respect voor wat er hier geflikt is nadat Spikey opgestapt is. Het respect voor Carlo het respect voor de nieuwe moderators.. want die zijn het niet voor niets geworden.

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Bericht door Raimon » 23 okt 2006, 14:30

wat is er dan geflikt beste stef, ik snap eventjes niet wat u bedoelt?
Respect heb ik allang geven, dat moet jij weten Stef?
maar het respect naar gebruikers toe?

Gebruikers, gasten maken het forum, ook active leden, is er ook respect naar Paul toe?
Paul is grotendeels die enige die goede support afgeeft, ik ben er van af gestapt om te suporten om verschilende reden.
Kan nog altijd anders uitlopen , :)
Die niet echt momenteel belangrijk zijn vindt ik.

Kijk dit moet je niet zien als negatieve kritiek maar opbouwende, zorg dat de gebruikers het met plezier doen, doen ze eht met plezier dan zal er ook goede support gegeven worden :)
Ik weet ook dat we modertor team dankbaar moeten zetten, maar waarom niet een support team, zodat je enige moderators toch hebt.

Zoiets wat phpBB.com heeft ;), zo voorkom je teleurstelling, vragen etc.

Maar goed dat was maar een ideetje :)

Gebruikersavatar
Carlo Claessen
Berichten: 1280
Lid geworden op: 02 jul 2005, 14:05

Bericht door Carlo Claessen » 23 okt 2006, 14:41

Een moderator heeft niet als hoogste prioriteit om upport te geven.
Ik ga ervaan uit dat jij op je eigen sites ook wel eens moderators hebt, en die oook niet altijd verstand of de perfecte knowhow hebben.

Een moderator zorgt er ook voor dat het forum schoon blijft en berichten conform reglement blijven gaan.

Dat een moderator een goede kennis betreffende ph zou hebben zou in ons geval een extra voordeel wezen.

Tis dus nogmaals niet zo dat als je een rang moderator krijgt niet een verplichting om dan ook intensiever of meer support te gaan geven.

Stef geeft ook al mooi aan waar eigenlijk hier een deel van het probleem uiteindelijk ligt.

Het gaat over respect hebben.
Op de achtergrond gebeuren hier veel dingen die ook tijd vreten en ook werk nodig hebben.

Moeten wij soms in de toekomst een bordje op hangen op onze avatar waar op staat wat we doen en wat we niet doen???

Het feit dat er meer gebeurd is zeker, het feit dat er altijd wel iets beter kan is ook zeker.

Vergeet niet het wordt draaiend gehouden door vrijwilligers, die wij dus niet verplichten om van zo laat tot zo laat en op die da of die dag aanwezig te zijn.

Je mag ook support geven als je geen moderator bent, in het verleden is ook al eens gebleken te meer dat kennis niet een hoofdvereiste is voor moderatorschap, kijk na mij als voorbeeld.

Ik ben erg in xhtml en css kennis, mijn php kennis ligt ver beneden het gemiddelde van de rest van de moderators en vele leden.

Laten we eens leren elkaar te respecteren en daarmee verder te gaan, laten we ook eens op houden met de roddel op de achterklep, dit alles is niet bevordelijk voor sfeer en vooruitgang op phpbb.nl.

Ook al ben ik niet zichtbaar als online zijnde, ook al ben ik de laatste tijd niet veel online geweest, dit alles wil niet zeggen dat ik geen liefde meer heb voor phpbb.

Voor moderators en voor beheerders is het alles behalve aanmoedigend dat er geroddeld wordt over hun op de achergrond.

Zoals ik ook al zei, zijn er persoonlijke issues PB dan een van ons, stef of mij.

Ik kom hier later wel weer op terug, moet nu even weg, heb een afspraak.
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Bericht door Raimon » 23 okt 2006, 15:00

Kijk persoonlijke vedette, dat moet gewoon afgelopen zijn, ja ik ben in het begin ook flauw geweest.
Daar wat iedereen, maar ieder mens kan fouten maken.

Maar vedetten uitvechten moet je niet doen op een support forum, heb je een probleem met iemand pech dan hou je mening voor je :)

Persoonlijke sfeer dat is te begrijpen carlo, dat gaat ook niemand wat aan, en dan hebben andere dingen prioriteiten.

Nee maar kijk de ervaring, kennis is af en toe niet belangrijk ben ik van mening, maar hoe je de mensen dan aanpsreekt, verder helpt.
Als iemand geen antwoord weet, dan geen antwoorden geven, ook voor Modertors.
Bovendien is mensen kennis, ook belangrijk als Moderator zijnde en dat meen ik serieus.
Ook al wordt je afgezeken altijd glimlacheje, om het zo maar eventjes uit te drukken.

Moderators zijn niks verplicht, maar wel loyliteit tonen voor phpBB, je wordt dan toch niet zonder meer moderator op een phpBB support forum toch?
En natuurlijk niet meer actief zijn, gewoon je zelf blijven daarmee.

En respect heb ik allang gegeven, kijk er zijn altijd zaken die beter kunnen, iedereen heeft een andere mening.
Maar kijk met mate de sfeer is echt dat meen ik echt fiaal weg, dat is het mindere nou aan het punt support geven, je doet het dan niet meer met plezier, en dat gaat niet werken.

Ik zou graag support geven, maar daar is me ietsie pietsje wat me nog in me achterhoofd steekt.

En je moet het nu gewoon eventjes in het standpunt van een gebruiker zien.
Die nergens wat van af weet, en vraagt waar zijn al die modertors?

ik zeg niet 24 uur per dag online, maar wat meer Moderators online zou toch fijn zijn.
En ook bevordelijk voor de sfeer lijkt me zo.

En over het roddelen hoort niet, heb je issies bijt je door, niet iedereen zou aardig gevonden worden.
Maar dat moet je niet gaan uitvechten op een forum ofzo, support daar gaat het om.
En over het rodelen moet eens afgelopen zijn, er zal wel eens over iedereen gerodeld worden, dat zal altijd blijven.
Maar drie woorden daarmee, heb je probleem met iemand bespreek je het in prive sfeer neit openbaar :thumb:

Voor de rest zou het gewoon zijn dat de phpBB nl community gewoon nog sterker wordt, dat zou gewoon bevordelijker zijn.
En voor iedereen zijn voordeel, is het nou niet fijn als je gewoon kan zeggen iemand is geholpen door een goed support.

Maar goed dat vindt ik persoonlijk :thumb: , hoop dat er wat meer meningen worden gewisseld.
Meer meningen meer ideen vindt ik zelf :)

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 23 okt 2006, 16:18

Ik ga hier niet uitgebreid op in, mensen kennen mijn mening al te goed. Wanneer ze het niet weten (Van het team dan :)), neem is contact met me op ;).

Over de moderators, carlo, jij zegt dat het doel van de moderators het schoonhouden van het forum is. Klopt, ben ik met je eens. Maar naast dat is het naar mijn mening ook een belangerijk doel dat ze (goede!) support geven, en aanwezig zijn. Ik zeg niet dat een moderator 24 uur per dag aanwezig moet zijn, maar wel regelmatig. Dat zie ik nu niet. De enigste die ik regelmatig zie zijn svenn en stef.
Spambot in het begin ook wel, maar nu al enige tijd niet meer. De rest eigenlijk nooit.
Verder, gister werd ik nog beschuldigt van niet sociaal zijn. Als ik dat niet ben, dan zou ik echt niet zover gekomen zijn als nu.
Ik denk (En dit is dan alweer mijn mening ;)), dat je niet enkel mods moet hebben die dingen in de gaten houden, maar absoluut ook mods met kennis moeten hebben (Zoals bee :)), en niet dat als bijkomstigheid.
Verder, respect is een belangerijk iets. En ja, ook ik heb dat. Alleen op een bepaalde manier. Wanneer iemand iets fout doet, durf ik dat te zeggen. Wanneer iemand het vaak fout doet, zeg ik dat op een minder "respectvolle" manier. Dat ik daarna iemand op me dak krijg, van dat ik niet vriendelijk ben, is toch niet mijn schuld? Ik heb die persoon al een aantal keer gezegt dat ie het fout zegt, of niet zoekt, en toch doet ie het weer. Dan blijf ik minder "respectvol".
phpBB != een vak, phpBB.nl wordt gerund door vrijwilligers die niet altijd elke dag van de maand tijd hebben om online te zijn. We weten van iedereen wáárom ze niet altijd online kunnen zijn en daar hebben ze allemaal gegronde reden voor. Dat we nu maar met 2, 3 deze tijd online zijn is gewoon pech.
En als een vrijwilliger niet voldoende tijd heeft, moet hij of:
1. Niet gekozen worden
2. Of er uitzichzelf mee stoppen
3. Of door een van de admins "gedwongen" worden te stoppen.
En niet maar deze moderators aan laten blijven.

Gebruikersavatar
Kaza
Berichten: 604
Lid geworden op: 13 sep 2003, 07:46
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Kaza » 23 okt 2006, 16:31

Stef schreef:Verder als ik iets mag brengen, ik mis het respect, het respect voor wat er hier geflikt is nadat Spikey opgestapt is. Het respect voor Carlo het respect voor de nieuwe moderators.. want die zijn het niet voor niets geworden.
Ook weer zo'n hype "respect" iedereen zeikt over respect! Zo'n Ali B cultuur, hangjongeren mentaliteit! Hoe kan je in hemelsnaam respect afdwingen, respect moet je verdienen! Ik zal ook even mijn mening geven. Ik kom hier regelmatig met vragen en zal verder ook geen ongetogen woord hier aan spuwen. Wat me wel opvalt is dat er een wij, zij fenomeen is. Voorbeeld hierboven is een goed voorbeeld. Mijn inziens is moderator een aanpreekpunt, schoonmaker en geen persoon die het voetvolk moet bijstaan! Vooral aan het kleineren van sommige forums schiet bij mij wel een eens verkeert, echter zal ik hier niet verder op ingaan en reageer nooit hierop waneer het zich voordoet. Hetgeen anders altijd in een wellus nietus strijd zal uitkomen.
Dus respect moet je ????
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 23 okt 2006, 17:34

En ik denk dat wij die ook door alle sorus die we telkens maar aan onze kop krijgen die aardig verdient hebben én we gaan toch elke keer weer door.

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Bericht door Raimon » 23 okt 2006, 18:49

Juist respect moet je krijgen, niet vragen ;)

Stef schreef:En ik denk dat wij die ook door alle sorus die we telkens maar aan onze kop krijgen die aardig verdient hebben én we gaan toch elke keer weer door.
Welke sourus? de feiten?
Misschien gaan we door omdat het nog steeds niet verbeterd, bij de feiten blijven.
Het is niet om af te kraken, maar voor geode support te krijgen, naar de eindgebruiker toe. :wink:

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 23 okt 2006, 19:34

Stef schreef:En ik denk dat wij die ook door alle sorus die we telkens maar aan onze kop krijgen die aardig verdient hebben én we gaan toch elke keer weer door.
Denk je dat we niet een reden hebben dat we dat doen? Mischien luisterden jullie wel nooit naar ons? zou dat niet kunnen? (Dat jullie nu opeens luisteren, tel ik dan even niet mee ;))

Gebruikersavatar
Kaza
Berichten: 604
Lid geworden op: 13 sep 2003, 07:46
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Kaza » 23 okt 2006, 21:06

Ik denk dat respect (res·pect (het ~)1 eerbied uit hoogachting of angst) komt waneer sommige weer met beide voetjes op de grond komen en zich niet verheven voelen. Misschien is het een idee als jullie het petje weer gewoon met de klep naar voren draaien en dan komt misschien het respect waar zo op gegeilt wordt!
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Derky » 23 okt 2006, 21:37

Stef!

Ik heb toch nog XSS gevonden op phpBB.nl! :D :D

Ik laat je nog wel weten waar precies. ;)
Gecencureerd screenshot als bewijs...


Namens Derky
phpBBservice.nl Security Team. 8)

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 23 okt 2006, 22:00

Haha, "goed" mag ik niet zeggen. Maar wel leuk. Overigens is het niks ernstigs voor diegene die zich zouden druk maken.
Laatst gewijzigd door Stef op 23 okt 2006, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten