Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
calimero
-
Contacteer:
Bericht
door calimero » 26 jul 2006, 20:33
toen ik van de week niet meer op phpbb kon en ik aan iemand vroeg of ik nog ergens terecht kon voor support vertelde hij mij dit
Code: Selecteer alles
Nu is het zo dat PHPBB.NL niet de officiele site is van Phpbb. De jongens hebben illegale dingen gedaan met hun site en ja dan kan je dingen verwachten dat mensen het op een gegeven moment niet meer pikken.
ik weet niet hoe hij er bij komt want jullie zijn toch wel een oficieele site van phpbb

-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 26 jul 2006, 20:37
Wie heeft dat gezegt als ik vragen mag?
Er zijn niet echt "officiele" sites. Er staan @ phpbbcom een aantal sites die in jouw taal phpbb suport geven, maar meer niet echt. De enige echte site van phpbb is phpbb.com.
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 26 jul 2006, 20:42
Volkomen duimzuigers praat dus. Zoals paul al aangeeft is phpbb.com de officiele site. Daar zitten ook de makers van het hele phpbb gebeuren.
Wat wij doen is nederlandse support geven. We doen helemaal niets illegaal. We worden door phpbb.com wel gezien als "officieel" nederlandse support. Diehene waarvan je de info haalde is dus totaal onwetend. Trouwens is het toegestaan op phpbb packs verder te verspreiden. En een forum over een thema opzetten (in dit geval phpbb) is volledig vrij.
Je kunt toch ook een forum maken over bmw's ? doe je dan iets illigaals.
-
wizzzzzzzz
-
Contacteer:
Bericht
door wizzzzzzzz » 26 jul 2006, 20:50
En zo krijg je dus de roddels in de lucht....zucht

-
ElbertF
-
Contacteer:
Bericht
door ElbertF » 27 jul 2006, 08:45
http://www.phpbb.com/support/intl.php
Kijk hier eens. phpBB.com verwijst met de eerste link in het rijtje naar phpBB.nl als enige site voor Nederlandse support. Tevens hebben we ook direct contact met phpBB.com.