Luchtvaart avatars
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- Contacteer:
Luchtvaart avatars
Ik hoop dat ik dit in het goede topic doe.
Ik zoek avatars over luchtvaart (Maatschapij logo, luchthaven logo vliegtuigen, enz..). Weet iemand waar ik deze kan vinden?
Al vast bedankt.
Ik zoek avatars over luchtvaart (Maatschapij logo, luchthaven logo vliegtuigen, enz..). Weet iemand waar ik deze kan vinden?
Al vast bedankt.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
- Contacteer:
brandsrus schreef:Waarom niet? Je moet dan natuurlijk wel het copyright ergens vermelden op je site van Avatars zijn van internetsite etc. maar je mag het volgens mij gewoon gebruiken
Dan zou je vanalles een cpyright moeten zetten
en je smilies, geposte plaatjes....
dat is ook zolifeguard schreef:brandsrus schreef:Waarom niet? Je moet dan natuurlijk wel het copyright ergens vermelden op je site van Avatars zijn van internetsite etc. maar je mag het volgens mij gewoon gebruiken
Dan zou je vanalles een cpyright moeten zetten
en je smilies, geposte plaatjes....

dan houd 9van de 10 mensen zich niet aan de regels :thumb:
Zie jij ooit maar dan ook ooit mensen met een copyright van avaters?svennson schreef:En waarop baseer je conclusie als ik vragen mag ?lifeguard schreef:dan houd 9van de 10 mensen zich niet aan de regels :thumb:
Zie jij ooit maar dan ook ooit mensen met een copyright van smilies?
Zie jij ooit maar dan ook ooit mensen met een copyright van geposte plaatjes?
Zie jij ooit maar dan ook ooit mensen met een copyright van zelfgeposte filmpjes?
Heel enkele keer zie je mensen die nieuws posten en daar een bron oid bij zetten
Zelfs bij phpbb/ipb/smf/yabb/ enz. enz halen ze zelfs hun copyright weg..
Genoeg? of moet ik nog ff doorgaan?
-
En dan zet je er maar cijfers op ...lifeguard schreef:Zie jij ooit maar dan ook ooit mensen met een copyright van avaters?
Zie jij ooit maar dan ook ooit mensen met een copyright van geposte ...
Genoeg? of moet ik nog ff doorgaan?

wtf bedoel je daarmee?svennson schreef:En dan zet je er maar cijfers op ...lifeguard schreef:Zie jij ooit maar dan ook ooit mensen met een copyright van avaters?
Zie jij ooit maar dan ook ooit mensen met een copyright van geposte ...
Genoeg? of moet ik nog ff doorgaan?Vele mensen zijn wel copy houdend . En dat bied sowieso voordelen. Je werpt maar met de cijfers zonder er bij na te denken. Daarbij zijn er soms geen copy's verplicht ...
Laat jij mij eens voorbeelden zien! en geen grote bekende sites, maar van normale sites waar die copyrights die ik net gaf allemaal opstaan!