mosymuis & bee Thanx!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
mosymuis & bee Thanx!
Bedankt jongens voor jullie tijd, energie en vooral voor de hulp!! :thumb:
-
- Contacteer:
Ook van mij dan een berichtje,
Bas en Rens enorm bedankt voor de tijd en energie die jullie in phpBB.nl gestoken hebben. Ik was er nog niet bij toen Rens aangesteld werd, maar ik heb wel de hele periode meegemaakt dat Bas moderator was. Jullie hebben beide topwerk geleverd! Nogmaals bedankt! :thumb:
Bas en Rens enorm bedankt voor de tijd en energie die jullie in phpBB.nl gestoken hebben. Ik was er nog niet bij toen Rens aangesteld werd, maar ik heb wel de hele periode meegemaakt dat Bas moderator was. Jullie hebben beide topwerk geleverd! Nogmaals bedankt! :thumb:
-
- Contacteer:
Is een nette manier om de reden niet te hoeven vertellen!We nemen afscheid van 2 moderators; mosymuis & bee, die om verscheidene redene stoppen met het moderaten van phpBB.nl. [...]

Niet lullig bedoelt tegenover Stef, want niet iedereen hoeft dit soort dingen te weten, Rens en Bas vertellen het wel tegen wie ze willen (denk ik) ...

Goed werk geleverd beide, en ja jammer
Aan alles komt een eind 

http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Dan toch nog maar een bericht van mj...
@Mosymuis.
Veel heb ik je niet gezien hier, ben echter wel eens op je site wezen kijken.
Veel plezier in de toekomst.
@Bee.
Niet een van de leukste tijden mee meegemaakt, als ik terug kijk na de laatste discussie.
Maargoed, ondanks dat tog vaak goede support en uiterst handige tips gehad van je.
Ook jij veel succes en plezier, in hetgeen wat je gaat doen.
Lifeguard.
@Mosymuis.
Veel heb ik je niet gezien hier, ben echter wel eens op je site wezen kijken.
Veel plezier in de toekomst.
@Bee.
Niet een van de leukste tijden mee meegemaakt, als ik terug kijk na de laatste discussie.
Maargoed, ondanks dat tog vaak goede support en uiterst handige tips gehad van je.
Lifeguard.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Kijk dat vind ik nou top! Je hebt een mindere tijd meegemaakt met iemand, maar toch accepteer je zijn beslissing en wens je hem veel succes! :thumb: Goed bezig, Lifeguard!lifeguard schreef:@Bee.

Ik dacht ook aan Paul, maar hij heeft eerder aangegeven het niet te willen.. Volgens mij was er al sprake van voor Bee en Stef werden aangsteld.
Aan Mosy heb ik in mijn begintijd hier veel gehad, de laatste tijd heb ik 'm niet veel online gezien dus zijn vertrek is niet heel onverwacht. Bee natuurlijk wel, hij was er zowat altijd. Nou maar hopen dat de opvolgers net zo goed zijn
Aan Mosy heb ik in mijn begintijd hier veel gehad, de laatste tijd heb ik 'm niet veel online gezien dus zijn vertrek is niet heel onverwacht. Bee natuurlijk wel, hij was er zowat altijd. Nou maar hopen dat de opvolgers net zo goed zijn