Kant-en-klare phpBB dienst

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gesloten
Epox
Contacteer:

Kant-en-klare phpBB dienst

Bericht door Epox » 21 mei 2006, 12:10

Hey iedereen,

ik kan redelijk goed designen en scripten. Ik heb nu nog niet echt iets wat ik kan laten zien, maar dat ter zijde..

Wat ik wil vragen is, zouden jullie intresse hebben om een kant-en-klaar forum te kopen bij mij? Je krijgt dus voor 10 a 20 euro een kant en klaar forum, met wat mods die je wilt, en een eigen template. De installatie doe ik natuurlijk ook.

Als er hier intresse in is, ga ik mischien een site openen die zich hier mee bezig gaat houden. Een voorbeeld kan ik je nog niet echt laten zien, maar dan moet ik je toch verwijzen naar http://www.bmxforum.nl. Dit heb ik in 2 uurtjes gemaakt, dus ik kan er veeeeel en veel meer uit halen. Dus ook rondingen, flash, eigen buttons en kleuren, etc. ;)
éépoks

Stef

Bericht door Stef » 21 mei 2006, 12:13

Ook al bedoel je het niet slecht is dit toch tegen de regels:
:arrow: http://www.phpbb.nl/faq.php?mode=regels#4

Epox
Contacteer:

Bericht door Epox » 21 mei 2006, 12:13

Dit is toch geen spam of reclame? Ik vraag alleen of hier intresse in is. Ik bied nog niks aan hoor.
éépoks

Stef

Bericht door Stef » 21 mei 2006, 12:15

Je bent een snelle. :-P

Dit is een commercieël verzoek:
Wat ik wil vragen is, zouden jullie intresse hebben om een kant-en-klaar forum te kopen bij mij? Je krijgt dus voor 10 a 20 euro een kant en klaar forum, met wat mods die je wilt, en een eigen template. De installatie doe ik natuurlijk ook.

Gesloten