phpbb.nl, pagina laad niet goed?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
phpbb.nl, pagina laad niet goed?
beste moderator en admin's,
ik krijg de laatste tijd steeds van die witte pagina's als ik een forum onderdeel wil bezoeken of een onderwerp wil maken.
ook met andere functie's gebeurd het!
wat kan ik eraan doen?
ik krijg de laatste tijd steeds van die witte pagina's als ik een forum onderdeel wil bezoeken of een onderwerp wil maken.
ook met andere functie's gebeurd het!
wat kan ik eraan doen?
- Wout -- w00t
ik heb het ongeveer een keer of 3 a 4 keer per dag.
is de server niet overbelast??
Denk aan Bee's bar
is de server niet overbelast??

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Ik krijg het ook wel regelmatig. (zal er nu ook goed op gaan letten **gaat het opschrijven per dag
**)
En zoals ze al zeggen, als je eenmaal een bad requist krijgt, dan krijg je er een aantal achter elkaar.
En soms als ik dan een (groot) bericht aan het typen ben, en ik klik op OK dan heeft die het ook en dan kan ik me hele bericht opnieuw gaan typen (wat ik dan niet doe). en dat is wel heel erg irri vind ik.
En ik probeer nu als ik een groot bericht heb getypt, dan doe ik voordat ik op OK heb geklikt: ctrl+A ctrl+C
maar dat vergeet ik soms nog wel is.
Dat heb ik opzich niet zo heel vaak bij een bericht zelf maar als ik een topic wil zien of iets anders, dan komt het wel regelmatig voor.
Ik hoop dat er wat aangedaan kan worden

En zoals ze al zeggen, als je eenmaal een bad requist krijgt, dan krijg je er een aantal achter elkaar.
En soms als ik dan een (groot) bericht aan het typen ben, en ik klik op OK dan heeft die het ook en dan kan ik me hele bericht opnieuw gaan typen (wat ik dan niet doe). en dat is wel heel erg irri vind ik.
En ik probeer nu als ik een groot bericht heb getypt, dan doe ik voordat ik op OK heb geklikt: ctrl+A ctrl+C

Dat heb ik opzich niet zo heel vaak bij een bericht zelf maar als ik een topic wil zien of iets anders, dan komt het wel regelmatig voor.
Ik hoop dat er wat aangedaan kan worden

Mijn lijstje van vandaag:
Elk streepje is 1 keer 
Code: Selecteer alles
Wit: |||||
bad: |||||||||||