Hallo,
Ik zal direct maar met de deur in huis vallen: Ik ben geen programmeur en heb ook geen ICT opleiding gevolgd. Wat ik wel heb is een klein internetbedrijf, waarmee ik na mijn studie wil doorgroeien. Ik studeer in juni af en dan is het al zo ver. Nu zit echter met een enorm dilemma.
Ik heb door een goede programmeur een uitgebreid CMS in PHP met MySQL laten ontwikkelen dat nu door 17 klanten wordt gebruikt. Dit zijn echter kleine bedrijven en ik wil graag net als zoveel (startenden) bedrijven ook grotere klanten. Als ik echter na de 15 grootste webdesing bedrijven kijk, werkt slechts 1 en ook nog de kleinste van de groep met PHP. De rest werkt bijna allemaal met ASP.Net en een paar met Java. Dus mij vraag is dan ook: moet ik het CMS helemaal omgooien en opnieuw laten ontwikkelen als ik mij op grote bedrijven wil richten???
Ik heb al meerdere discussie gevolgd in dit forum en andere. Eén van mijn vragen wordt echter niet beantwoord: kiezen grote bedrijven voor ASP.NET omdat dit de beste optie is om verschillende systemen aan elkaar te koppelen? Ik denk van wel, maar ben geen ITer. Het gaat om de koppeling van een webwinkel met bijv. een voorraadbeheersysteem.
Ik las ook in de discussies dat bij een database gestuurde site met enorm veel gebruikers die grote bedirjven vaak hebben MysQL niet voldoet. Is dan een koppeling van PHP en Oracle de oplossing als je toch met PHP wilt blijven werken. Excuses voor dit lange bericht met meerdere vragen, ik hoop dat u mij kunt helpen.
PHP niet goed genoeg voor de groten?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers