aangifte tegen mij/xampp/server stuk...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
aangifte tegen mij/xampp/server stuk...
Er is iemand die beweerd aangifte tegen mij gedaan te hebben. Dit omdat ik zijn serverip kreeg. Ik mocht kijken of zijn servertje werkte. Die werkte. Ik bekijk zijn testforum ( phpbb 3) en kom met toeval op http://ip/xampp uit. Nu weet ik niet hoe dat kwam. ik dacht door de forumindexlink. Ik kon dus ook in phpmyadmin. Ik kijk even naar de tabellen van phpbb 3. En toen was ik een half uur wat anders aan het doen ( of kwartier) en dan komt ie er opeens mee dat zijn mysql eruit ligt. Ik weet dus echt van niks. Nu start zijn server niet meer op. Omdat er een fout in win_rolcoaster.ssl zit. Nu ken ik het hele bestand niet. Hij vindt het heel toevallig dat het dat file is en verdenkt mij dat IK het gedaan heb. Ik weet geneens wat dat file doet. Dus ik heb het niet gedaan. Nu ben ik toch bang voor als ovt de politie voor de deur staat. Ik heb geen bewijs dat ik het niet gedaan heb. Wat meot ik nu doen?
en nog een vraag:
is het mogelijk om door een foute instelling. Dat je via de forumindex in http://ip/xampp komt? Want ik klikte waarschijnlijk daar op en kwam erin. Hij gelooft mij NIET.
Edit: Ook niks wat met een wachtwoord beveiligt.
en nog een vraag:
is het mogelijk om door een foute instelling. Dat je via de forumindex in http://ip/xampp komt? Want ik klikte waarschijnlijk daar op en kwam erin. Hij gelooft mij NIET.
Edit: Ook niks wat met een wachtwoord beveiligt.
-
als hij je ww geeft en zijn gegevens, dan zijn de risico's voor hem
'bewaar voor het ernstigste geval, wat ik me niet voor kan stellen die gegevens ook
maar maak je niet druk
'bewaar voor het ernstigste geval, wat ik me niet voor kan stellen die gegevens ook
maar maak je niet druk
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
je hebt tog gegevens gekregen om zijn files te kunnen zien?
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
- Contacteer:
Nou ik weet zeker dat het kolder is.
Waarom zou de politie, justitie hier zich druk om maken.
Juist die hebben wel wat beter te doen mocht dit wel het geval zijn, belant deze op een stapel die nooit behandeld wordt.
Btw vraag eens naar zijn pv nummer ik kan garenderen dat hij die niet heeft.
Waarom zou de politie, justitie hier zich druk om maken.
Juist die hebben wel wat beter te doen mocht dit wel het geval zijn, belant deze op een stapel die nooit behandeld wordt.
Btw vraag eens naar zijn pv nummer ik kan garenderen dat hij die niet heeft.

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Volgens mij weet je wat wij niet weten":PBee schreef:Als je weet wie hier achter zit wordt dit hele verhaaltje echt lachwekkend. Maak je niet dik man
Oke, dis echt grappig:
[/list]
- De politie doet niks met hackaanvallen
- Hij heeft zijn server niet beveiligt, als je standaard xampp installt, gaat hij, als je naar zijn IP gaat, naar de XAMPP pagina. Dit is simpel te beveiligen OP de xampp pagina.
- Mysql (Kan bijna niet
) meer werken doordat jij phpmyadmin hebt bekeken.

-
-
Sorry, IBG die jongen eilt, laat hem maar een proces verbaal nummer geven.
Zoniet verteldt hij Kolder
Zoniet verteldt hij Kolder

Dat is echt niet nodig,lifeguard schreef:Als ik jou was , zocht ik een hele goede advocaat
Ten eerste de politie en justitie maken zich echt niet druk om dit.
Waarom omdat hij geen harde bewijzen heeft.
Ten tweede waarom zouden ze er iets aan doen.
En ip info kan de politite niet vrij krijgen, kunnen ze echter krijgen door bevel van justitie.
En justitie gaat niet mee werken aan deze onzin.
Kortom IBG draai je om en lag die gast flink uit