ipzoeksite...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
ipzoeksite...
ik heb een ip dat al 25 keer geprobeert heeft om onder account "test" in te loggen. ik ben benieuwd wie dat is. dit ip:
145.53.247.**
of ik hem voluit mag posten weet ik niet...
145.53.247.**
of ik hem voluit mag posten weet ik niet...
kun je checken op http://spyderweb.nl onder Iptracker, of Google met dat Ipadres eens 

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Google search -> IP Lookup Tool :: of :: Google Search -> IP trackerRaimon schreef:kun je checken op http://spyderweb.nl onder Iptracker, of Google met dat Ipadres eens
Je vind genoeg hoor.. :thumb:
-
Kun je genoeg mee vinden zoals welke site hij heeft bezocht.lifeguard schreef:Wat wil je ermee vinden dan?
Of als je helemaal het gewenster ip erg maakt ga je spoofen

Wegens de wet ala privacy krijg je er geen email adres van.ik ben gek schreef:het is een plannet iemand.
maarja. daar heb ik niet zo veel aan. ( via google vindt ik niks )
ik zoek een e-mailadres eigenlijk. is dat mogelijk via het ip?
Of de gewenste persoon moet iets via internet hebben bezoch gastboek etc.
Al gezocht met hostname

-
Mocht hij achter een proxy zitten wens ik je veel succes
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Niet moeilijk proxy filterlifeguard schreef:Mocht hij achter een proxy zitten wens ik je veel succes

Officeel moet er een juridisch bevel opliggen die door justitie wordt uitgevoerd.paul schreef:Via IP kan JIJ geen email krijgen. Enkel de politie, met een gerechterlijk bevel.
Dan worden gegevens openbaar gelegt

Dus zomaar kan de politie het niet krijgen.
Zij moeten eerst opdracht krijgen van justitie

-
nou. voor pogingen om in te loggen met een testaccount.
en ook een paar keer door weer een ander ip proberen in te loggen onder mijn naam.
maar 1
zullen hun het doen voor een kleine website waar alleen geprobeert is in te loggen?
2.
hoe meot ik het bewijzen? ik hou het wel bij. maar bewijzen kan ik niet... hun kunnen net zo goed zeggen van. bewijs het is. ja hoe :S
en ook een paar keer door weer een ander ip proberen in te loggen onder mijn naam.
maar 1
zullen hun het doen voor een kleine website waar alleen geprobeert is in te loggen?
2.
hoe meot ik het bewijzen? ik hou het wel bij. maar bewijzen kan ik niet... hun kunnen net zo goed zeggen van. bewijs het is. ja hoe :S
- DaMnNaTiOn
- Contacteer: