een jaar na opzegging houdt Lycos nog niet op!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
een jaar na opzegging houdt Lycos nog niet op!
Vorig jaar heb ik in Mei mijn Lycoswebhosting opgezegd.
Ik was zéééééér ontevreden, vaak offline, geen helpdesk, geen mails terug. Erg irritant.
Sinds mei heb ik de betaling ook stop gezet en ineens sinds 2 maanden wordt ineens iedere maand 9,99 van mijn rekening geschreven onder de naam:
REKENING: 43.37.76.927
GLOBAL COLLECT B.V. - BETALINGSKENMERK:
285596134106 LYCOS B.V.
Ik vraag me echt af hoe dat ineens kan ???? ik heb ze nooit een machtiging gegeven!!!
Ik heb op internet gezocht en er zijn heel veel klachten over Global Collect incasso's
Dat er veel klachten zijn over Lycos is algemeen bekend, dat was niets nieuws, zeker niet voor mij.
Heel vreemd allemaal, ik ga natuurlijk de incasse blokkeren, niet dat ik die ooit gegeven hebt ...
Weet iemand meer over dat global collect in samenwerking met Lycos ???
Ik was zéééééér ontevreden, vaak offline, geen helpdesk, geen mails terug. Erg irritant.
Sinds mei heb ik de betaling ook stop gezet en ineens sinds 2 maanden wordt ineens iedere maand 9,99 van mijn rekening geschreven onder de naam:
REKENING: 43.37.76.927
GLOBAL COLLECT B.V. - BETALINGSKENMERK:
285596134106 LYCOS B.V.
Ik vraag me echt af hoe dat ineens kan ???? ik heb ze nooit een machtiging gegeven!!!
Ik heb op internet gezocht en er zijn heel veel klachten over Global Collect incasso's
Dat er veel klachten zijn over Lycos is algemeen bekend, dat was niets nieuws, zeker niet voor mij.
Heel vreemd allemaal, ik ga natuurlijk de incasse blokkeren, niet dat ik die ooit gegeven hebt ...
Weet iemand meer over dat global collect in samenwerking met Lycos ???
ik heb op dit moment ook mijn site bij lycos
ik had in januarie een registratie formulier gestuurd voor een extra domein, had naar een paar dagen op mijn forum gezet dat ik dus trotse eigenaar was van... naam met toenaam...op dat moment heeft iemand zich geregistreerd om te kijken op mijn forum zoek er normaal niks achter(was een ex-admin) en heeft hem zelf bij een ander iets geregistreerd hetzelfde domein, SIDN had mij over de telefoon verteld dat mijn aanmelding al lang binnen had moeten zijn van lycos maar inderdaad het domein nu al was geregistreerd
ik heb lycos hier natuurlijk mailtjes over gestuurd
gisteren kreeg ik na 1 maand eindelijk 1 email terug
sorrie wij kunnen er niks aan doen, u zult een ander domein moeten registreren of ze konden het geld terug sturen
maarja wat doe je er tegen
ze reageren toch op niks
hoop dat jou probleem wel snel opgelost word, want lijkt me erg vervelend steeds die afschrijvingen....
ik had in januarie een registratie formulier gestuurd voor een extra domein, had naar een paar dagen op mijn forum gezet dat ik dus trotse eigenaar was van... naam met toenaam...op dat moment heeft iemand zich geregistreerd om te kijken op mijn forum zoek er normaal niks achter(was een ex-admin) en heeft hem zelf bij een ander iets geregistreerd hetzelfde domein, SIDN had mij over de telefoon verteld dat mijn aanmelding al lang binnen had moeten zijn van lycos maar inderdaad het domein nu al was geregistreerd
ik heb lycos hier natuurlijk mailtjes over gestuurd
gisteren kreeg ik na 1 maand eindelijk 1 email terug
sorrie wij kunnen er niks aan doen, u zult een ander domein moeten registreren of ze konden het geld terug sturen

maarja wat doe je er tegen

hoop dat jou probleem wel snel opgelost word, want lijkt me erg vervelend steeds die afschrijvingen....

- Carlo Claessen
Yup, neef van me precies hetzelfde..
Gewoon naar de bank gereden, afschrijven op naam laten blokkeren!
Dus niet alleen op het rekening nummer ( Hebben ze 2 dus haalt die andere het er gewoon van af ).
Daarna zal de helpdesk een keer irritant bellen, geef je gewoon de meeste irritante antwoorden terug en het is opgezegd.
Gewoon naar de bank gereden, afschrijven op naam laten blokkeren!
Dus niet alleen op het rekening nummer ( Hebben ze 2 dus haalt die andere het er gewoon van af ).
Daarna zal de helpdesk een keer irritant bellen, geef je gewoon de meeste irritante antwoorden terug en het is opgezegd.
[+] Isento at DeviantArt
Eigenlijk is het ook wel vreemd. Tenzij in je contract stond dat je een ander bedrijf toestemming gaf geld te incasseren, mag een automatische incasso alleen door het bedrijf gebeuren wat je toestemming geeft tot het contract opbreekt.
Er kloppen meerdere zaken niet:
1. Ander bedrijf dan je zaken deed
2. Na contractbreuk doorgaan met incasseren
Ik zou desnoods even wachten tot de No cure No pay wet is ingevoerd, en daarna gewoon naar de kantonrechter gaan. Lycos heeft vaker wetsovertredingen gedaan.
Ik zou desnoods even wachten tot de No cure No pay wet is ingevoerd, en daarna gewoon naar de kantonrechter gaan. Lycos heeft vaker wetsovertredingen gedaan.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Maar geld die wet dan met terugwerkende kracht? Anders zou het toch alleen voor nieuwe gevallen gelden die na de invoering zijn?Bee schreef:Eigenlijk is het ook wel vreemd. Tenzij in je contract stond dat je een ander bedrijf toestemming gaf geld te incasseren, mag een automatische incasso alleen door het bedrijf gebeuren wat je toestemming geeft tot het contract opbreekt.
kan iemand niet 1 of ander poll tegen lycos beginnen waarvan de resultaten in de media komen
zoiets zou moeten gebeuren tegen lycos
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1543
kijk is op deze link hoeveel mensen klagen over lycos
zoiets zou moeten gebeuren tegen lycos

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1543
kijk is op deze link hoeveel mensen klagen over lycos
Vergis je niet een een advocaat op no cure no Paysvennson schreef:Spijtig maar dat lukt niet ... de acties zijn veel te klein . Dit soort dingen zijn zeer spijtig maar meestal is alle moeite verloren. Geld zie je nooit terug en om hiervoor een rechtzaak te starten.

Daar door kunnen mensen geld terug vragen, vorderen. Werkt het niet hoef je de advocaat niet te betalen

Dan kun je er werk van maken, afhankelijk wat de contractduur voorwaarden zijn (kleine letters).
Mischien verstandig om er toch wat aan te doen of advies te vragen.
Kijk anders eventjes op http://kopersbelangen.nl daar hebben ze kennis van zaken

Succes ermee

o dat wist ik niet ... lolRaimon schreef:Vergis je niet een een advocaat op no cure no Paysvennson schreef:Spijtig maar dat lukt niet ... de acties zijn veel te klein . Dit soort dingen zijn zeer spijtig maar meestal is alle moeite verloren. Geld zie je nooit terug en om hiervoor een rechtzaak te starten.![]()
Daar door kunnen mensen geld terug vragen, vorderen. Werkt het niet hoef je de advocaat niet te betalen![]()
Dan kun je er werk van maken, afhankelijk wat de contractduur voorwaarden zijn (kleine letters).
Mischien verstandig om er toch wat aan te doen of advies te vragen.
Kijk anders eventjes op http://kopersbelangen.nl daar hebben ze kennis van zaken, voor belangen van kopers en verkopers.
Succes ermee