Ik heb een Samsung Syncmaster 913v 19" monitor.
Als ik de resolutie 1024*768 instel, is het beeld wat wazig.
Bij de 1280:1024 resolutie is het beeld haarscherp.
Is er een manier om de resolutie bij 1024*768 ook scherper te krijgen of zal ik hem altijd op 1280:1024 moeten hebben om van een scherp beeld te genieten ?
thanx
monitor onscherp bij lage resoluties...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
LCD Schermen zijn vaak gemaakt voor een specifieke resolutie, vaak staat dit ook in de handleiding. Dit is in tegenstelling tot CRT schermen, die meerdere resoluties goed afhandelen.
Je kan nog proberen op de knop AUTO de drukken, dan stelt hij zichzelf in (ervaring van de SyncMaster 710v)
Je kan nog proberen op de knop AUTO de drukken, dan stelt hij zichzelf in (ervaring van de SyncMaster 710v)
... Maar ik modereer (nog) niet.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Klopt. Alleen de native resolutie wordt goed ondersteunt. maar stel dat de bative resolutie 1600*1200 is zal 800*600 ook goed zijn (precies de helft).
Bij een crt minitor kan dit ook wel een voorkomen maar met het rechtzetten van het beeld met de knopjes of een hogere vernieuwingsfrequentie wil ook wel eens helpen
Bij een crt minitor kan dit ook wel een voorkomen maar met het rechtzetten van het beeld met de knopjes of een hogere vernieuwingsfrequentie wil ook wel eens helpen