Adsense van Google bij iemand anders niet zichtbaar.
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Adsense van Google bij iemand anders niet zichtbaar.
Ik heb op mijn forum http://www.gebakkendromen.nl adsense van Google geplaatst in overall-footer van de template nosebleed die ik gebruik.
Voor mij is ie zichtbaar op mijn pc onderaan het portaal en het forum, maar ik zag toevallig op de pc van mijn vader dat ie daar helemaal niet zichtbaar is, de adsense banner.
Hoe kan dat nou?
Zien jullie de banner onderaan staan? (tekstreclame)
Wat kan ik eraan doen?
(Verder zit ik wel te twijfelen of ik hem toch niet bovenaan zal plaatsen, maar dat terzijde. Verder is het nog maar een klein forumpje met 30 leden maar ik wilde het gewoon eens uitproberen hoe dat werkt met die adsense)
Voor mij is ie zichtbaar op mijn pc onderaan het portaal en het forum, maar ik zag toevallig op de pc van mijn vader dat ie daar helemaal niet zichtbaar is, de adsense banner.
Hoe kan dat nou?
Zien jullie de banner onderaan staan? (tekstreclame)
Wat kan ik eraan doen?
(Verder zit ik wel te twijfelen of ik hem toch niet bovenaan zal plaatsen, maar dat terzijde. Verder is het nog maar een klein forumpje met 30 leden maar ik wilde het gewoon eens uitproberen hoe dat werkt met die adsense)
- desmarties
- Contacteer:
Heeft hij wel een firewall?Carina schreef:Nou, mijn vader heeft geen reclameblokker dus dat zal het dan toch niet zijn?Derky schreef:Ik zie het ook niet.![]()
Wordt weggehaald door reclame blokker hè.
Ik wil er gewoon achter komen waar het nou aan ligt.
Dat staat meestal standaard ingesteld dat reclame en pop-ups worden geblokkeerd.