Gele balkje bij link hover veranderen

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
Lady Elensar

Gele balkje bij link hover veranderen

Bericht door Lady Elensar » 05 dec 2005, 22:19

Als je met je muis over een link gaat, krijg je soms een geel balkje met een zwarte rand te zien, waar een geschreven tekst in staat. Dit vul je, als ik het goed heb, bij de alt= van een link in.

Maar nu wil ik die gele achtergrond kleur graag veranderen. Waar doe ik dit? Ik wil de kleur graag wit, en dan een beetje doorzichtig. Een voorbeeld kun je hier zien. (Als je met je muis over de titel van een topic gaat).

Er zaten nog 3 bestanden bij, de preview.css en preview.jf (moest ik in de template map plaatsten), en een .DS_Store (deze wist ik niet waar ik die moest plaatsen). Maar ik weet niet precies waar die voor zijn.

Ik wist trouwens niet hoe dit heette, dus ik kon niet ergens anders zoeken naar een antwoord. :?

Bee

Bericht door Bee » 05 dec 2005, 23:01

zoek maar eens op overLIB, dat is de bekendste van dit soort scripts.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Lady Elensar

Bericht door Lady Elensar » 06 dec 2005, 00:00

bedankt! ik heb er ook een topic over gevonden.

ik wilde eerder deze avond het .css en .js bestand openen, maar ze waren toen blanco, ik dacht dat dat hoorde ofzo :?, maar nu ik ze weer geopend heb, staat er wél wat. beetje vaag dus. alleen ik had de bestanden op de verkeerde plek geupload, dus daarom deed hij niet wat ik wilde :oops:
maar nu klopt het allemaal :P

Plaats reactie