phpBB.nl Awards 2005

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 30 dec 2005, 09:58

er zijn wel belangrijkere dingen op de wereld dan award hoor ;) , ze komen er wel met of zonder vertraging :)

cartoontje
Berichten: 1518
Lid geworden op: 29 jun 2003, 10:57
Locatie: Home Sweet Home
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 30 dec 2005, 13:09

Misschien dat Mosymuis en WebmasterX hier even willen reageren over hoelang ze nog nodig denken te hebben? :bier:

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 30 dec 2005, 17:30

lol dat doen ze niet hoor :p ze ==> :oops: zich :p :lol:

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 30 dec 2005, 18:15

30 dec | Nieuws van het front
Normalieter zou ik nu druk bezig zijn met het schrijven van het verslag en het berekenen van de winnaar, zoals vele al is opgevallen, zijn niet alle juryleden klaar met het beoordelen van alle fora. Dit betekent helaas dat we niet voor 1 januari de uitslag online kunnen hebben. Daarom stellen we het voor onbepaalde tijd uit. We proberen het natuurlijk wel voor Februari te klaren. We kunnen jullie niet weerhouden aan jullie template te klussen, maar om alles eerlijk te houden word dit wel aangeraden nog even te wachten. Afbeeldingen kunnen altijd vervangen worden.

30 dec | Dé prijzen

1e prijs: 1 jaar gratis Hosting pakket (Starter) + 1 domeinnaam (.nl/.be/.com/.net/.org)
2e prijs: 1 jaar gratis 2 domeinnamen naar keuze (.nl/.be/.com/.net/.org)
3e prijs: 1 jaar gratis 1 domeinnaam naar keuze (.nl/.be/.com/.net/.org)

"Funhost.nl deelt enkele prijzen uit voor de nummers: 1, 2 en 3. De 1e prijs wint.. 2e.. 3... Zodra de awards op 31 december bekend worden gemaakt kun je contact met Funhost.nl nemen door een PB of email te sturen naar Spikey (administrator)."

cartoontje
Berichten: 1518
Lid geworden op: 29 jun 2003, 10:57
Locatie: Home Sweet Home
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 30 dec 2005, 19:44

Stef schreef:We proberen het natuurlijk wel voor Februari te klaren.
Pardon? Als je elke dag 2 sites zou doen is het binnen een week te klaren! Uit pure nieuwsgierigheid: Wat is de reden dat het bij beiden zo vertraagd? :?

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 30 dec 2005, 19:57

Dat moet je aan de jury zelf vragen..

cartoontje
Berichten: 1518
Lid geworden op: 29 jun 2003, 10:57
Locatie: Home Sweet Home
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 30 dec 2005, 22:57

Ja, daar vraag ik het ook aan, ze zullen dit topic toch wel lezen neem ik aan? :?

Begrijp me niet verkeerd: ik heb er best begrip voor dat het qua tijd allemaal niet uitkomt, maar geef dan aan wat de oorzaak ervan is en hoe snel je denkt weer te kunnen beoordelen (voor februari is in mijn ogen dan wel héél erg ruim). Kijk, iedereen hier geeft z'n site op omdat hij wil weten wat anderen ervan vinden en omdat men kritiek wil hebben. Vervolgens kunnen we 3 weken niets eraan doen, omdat zoveel mogelijk hetzelfde moet blijven (dat is opzich heel logisch). Ondertussen maak je gewoon plannen voor na die 3 weken, zodat je na afloop ook weer verder kan met de ontwikkeling van je site. Als iedereen nu allerlei dingen zou gaan wijzigen zal het ook geen eerlijke vergelijking meer zijn tussen de jury die voor en de jury die na de deadline heeft beoordeeld, beiden hebben iets anders gezien. Verder vind ik 3 weken erg ruim genomen om te beoordelen, dus ik zie (zonder verdere verklaring van de betreffende juryleden) niet echt in waarom het niet wil lukken. Er zijn 20 sites, dus als je elke dag even 1 site bekijkt, dan heb je zelfs nog 4 dagen over. Als je het slim inplant, dan kun je er zelfs wel 2 op een dag bekijken. Als je van tevoren al weet dat je geen tijd zult hebben, waarom geef je je dan op? Dat het allemaal niet uitkomt, oke dat is gebeurd en daar is niks aan te doen, maar ik vind het toch vreemd dat men daar achteraf pas mee komt en niet op het moment zelf, dat je de 5 dagen voor de deadline opeens merkt van: jongens we redden het niet. Ook vind ik het niet gepast dat alles nu via Stef loopt, de hoofdorganisatie, en dat Mosymuis en Webmaster X zelf niks komen vertellen.

Met andere woorden: geef even aan wat er fout is gegaan en hoe snel dit wordt opgelost (en voor 1 februari is mijn ogen veel te ruim).

Lucky Luke
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 apr 2003, 10:29
Locatie: lochem
Contacteer:

Bericht door Lucky Luke » 31 dec 2005, 14:16

Ik vind dit ook erg zwak van de jury. Ze hebben ruim genoeg de tijd gehad om te beoordelen.
http://www.aoe3capitol.nl << De Nederlandse fan site over Age of Empires 3!

Gebruikersavatar
Rico
Berichten: 2185
Lid geworden op: 23 okt 2003, 18:45
Contacteer:

Bericht door Rico » 31 dec 2005, 14:34

Jongens, de jury leden hebben ook sociale levens (athans neem ik aan dan :P),
dus wacht gewoon even af, misschien hebben ze op dit moment wat anders aan hun hoofd, wat belangrijker is dan de computer, of iets anders.
Vergeet ook niet dat het gewoon iets leuks is, het is niet iets wat perse moet gebeuren.
We shall see...

cartoontje
Berichten: 1518
Lid geworden op: 29 jun 2003, 10:57
Locatie: Home Sweet Home
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 31 dec 2005, 16:05

Rico schreef:Jongens, de jury leden hebben ook sociale levens (athans neem ik aan dan :P),
dus wacht gewoon even af, misschien hebben ze op dit moment wat anders aan hun hoofd, wat belangrijker is dan de computer, of iets anders.
Vergeet ook niet dat het gewoon iets leuks is, het is niet iets wat perse moet gebeuren.
We shall see...
Dat zeg ik dus: als er iets tussenkomt waardoor het niet kan heb ik er alle begrip voor, maar geef dan ff aan wát er is! En als je van tevoren al weet dat je geen tijd hebt moet je er ook niet aan beginnen eigenlijk...

Gebruikersavatar
Rico
Berichten: 2185
Lid geworden op: 23 okt 2003, 18:45
Contacteer:

Bericht door Rico » 31 dec 2005, 17:35

Ja ik gan nu niet ernstige dingen denken, maar misschien zijn er wel zulke dingen gebeurt dat ze geen tijd hebben voor de pc...

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 31 dec 2005, 17:59

Ik zal even dan ook even de rede's doorgeven zover ik weet, mosymuis heeft het druk met zijn stage en in de vakantie heeft hij wat opdrachten die voor 2006 afmoesten.. hij had het goed gepland maar helaas dacht iemand daar anders over.

WebmasterX krijgt het deze week en waarschijnlijk volgende week niet af, wegens privé omstandigheden.

We proberen zo snel mogelijk met een uitslag te komen. :-)

Iedereen een goed 2006!

cartoontje
Berichten: 1518
Lid geworden op: 29 jun 2003, 10:57
Locatie: Home Sweet Home
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 31 dec 2005, 20:39

Dat wilde ik weten, bedankt! :)

Queen_Butterfly
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 nov 2005, 12:17

Bericht door Queen_Butterfly » 01 jan 2006, 17:37

wel jammer dat het niet zagen aankomen, wanneer is denk je de bekendmaking van?

Gebruikersavatar
Rico
Berichten: 2185
Lid geworden op: 23 okt 2003, 18:45
Contacteer:

Bericht door Rico » 01 jan 2006, 18:42

Stef schreef:We proberen zo snel mogelijk met een uitslag te komen. :)
Zo snel mogelijk dus, er is dus geen vaste datum

Gebruikersavatar
WebmasterX
Berichten: 197
Lid geworden op: 27 mar 2003, 10:13
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Bericht door WebmasterX » 08 jan 2006, 23:31

Ik ben klaar met beoordelen. Mijn excuses dat het wat langer heeft geduurt dan gepland.

Voor alle duidelijkheid ik heb alleen de site beoordeeld op hun uiterlijk (grafisch, templates etc etc)

Mvg

WebmasterX

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 09 jan 2006, 19:28

Bedankt :) nu nog even wachten op mosy :D

Lucky Luke
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 apr 2003, 10:29
Locatie: lochem
Contacteer:

Bericht door Lucky Luke » 09 jan 2006, 19:42

Hij heeft al veel gedaan zie ik :D











*not
http://www.aoe3capitol.nl << De Nederlandse fan site over Age of Empires 3!

cartoontje
Berichten: 1518
Lid geworden op: 29 jun 2003, 10:57
Locatie: Home Sweet Home
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 10 jan 2006, 16:24

Nouja, opzich erg prettig dat er al twee zijn die het af hebben, had verwacht dat WebmasterX (zie post Stef) er nog wat langer over zou doen, dus aardig vlot geregeld allemaal! :)

Mosy, hoelang denk je nog ongeveer nodig te hebben? Misschien kun je een kleinde indicatie geven! :)

cartoontje
Berichten: 1518
Lid geworden op: 29 jun 2003, 10:57
Locatie: Home Sweet Home
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 12 jan 2006, 20:37

Mosy?

Plaats reactie