RSS/XML
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
RSS/XML
Heeft iemand enig idee hoeveel data een of meerdere RSS/XML feeds genereren?
Ik heb er nu een drietal op mijn forum draaien, maar heb geen idee hoeveel data hiermee gemoeid gaat.
Ik heb er nu een drietal op mijn forum draaien, maar heb geen idee hoeveel data hiermee gemoeid gaat.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Re: RSS/XML
Heb je geen analyse software in je control panel? Awstats, Webalizer, oid? Daarin kan je vaak de meest verbruikende bestanden zien, in verhouding en naar hits.XP-Rene schreef:Ik heb er nu een drietal op mijn forum draaien, maar heb geen idee hoeveel data hiermee gemoeid gaat.
Ja, dat wel, maar eerlijk gezegd snap ik er geen bal van.
http://www.recajito.com/webalizer/web
http://www.recajito.com/webalizer/web
KNAVIVO DIERENHULP
Hier zie je de zwaarste pagina's van de maand september. Als je feeds er tussenstaan kan je ze dus in de gaten gaan houden.
Thanks :thumb:mosymuis schreef:Hier zie je de zwaarste pagina's van de maand september. Als je feeds er tussenstaan kan je ze dus in de gaten gaan houden.
Maar dan heb ik nog een klein vraagje, wat eigenlijk niet echt iets met php heeft te maken: Kan ik rss feeds ook in een html-pagina laten zien, en zo ja, hoe? Daar loop ik me nu al een hele dag rot naar te zoeken.
Ik bedoel dus eigenlijk een soort van ticker die hetzelfde doet, maar dan met rss/xml.
KNAVIVO DIERENHULP
Dank je Paulus, daar heb ik wat aan :thumb:paulus schreef:Dat kan je. Als je even op phpfreakz.nl kijkt, kan je er enkele scripts voor vinden
KNAVIVO DIERENHULP